Szpitale czy obozy koncentracyjne?

1. Data: 2015-04-16 11:42:34

Temat: Szpitale czy obozy koncentracyjne?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://niezalezna.pl/66105-posilki-w-polskich-szpita
lach-szok
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!
http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-
w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie
cej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna

2. Data: 2015-04-16 13:32:17

Temat: Re: Szpitale czy obozy koncentracyjne?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2015 o 11:42, Ikselka pisze:
> http://niezalezna.pl/66105-posilki-w-polskich-szpita
lach-szok

Ale o co chodzi?
Bydło polskie sprzedało swój kraj więc nie bydło wpieprza to, co mu się
należy:)
Kto wyciągał paluchy "w geście" i modlił się do kowboja z plakietką
"Solidarność" w klapie? (Jeszcze niedawno widziałem go przed pałacem
prazydenckim)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

3. Data: 2015-04-16 14:02:59

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

http://niezalezna.pl/66105-posilki-w-polskich-szpita
lach-szok
--
Nie wpadłem na pomysł żeby sfotografować moje posiłki w szpitalu. Powiem ci
jedno - to co na fotografiach mają na talerzyku na jeden posiłek, ja

4. Data: 2015-04-16 16:44:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał:

> Nie wpadłem na pomysł żeby sfotografować moje posiłki w szpitalu.
> Powiem ci jedno - to co na fotografiach mają na talerzyku na jeden
> posiłek, ja dostawałem na CAŁY dzień!

Ja w szpitalu leżałem ostatnio za komuny, za Jaruzela środkowego
konkretnie. Leżałem długo dość i mało obłożnie, więc było dużo
czasu na bratanie się z personelem. Pani od posiłków pokazuje mi
kawałek kiełbasy, taki mniej więcej jak się teraz na grilla wrzuca.
I mówi -- panie, ja to na CAŁY oddział dostałam! Kombinowaliśmy
potem razem nad optymalną metodą cięcia, żeby się wydawało, że
porcje są większe niż w rzeczywistości. Dużo wykombinować sie nie
dało, ale szlachetne chęci też się liczą.

Jarek

--
Kierujcie się tak, żeby wam dali podwójną porcję. Gdyby były
knedle, to nie bierzcie od czubka, bo na tym się tylko traci.

5. Data: 2015-04-16 17:42:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://niezalezna.pl/66105-posilki-w-polskich-szpita
lach-szok

Koniec świata, niezależna kopiuje wykopa.
A do szpitala to się idzie leczyć nie smakoszować.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

6. Data: 2015-04-16 17:56:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 17:42:06 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-16 11:42, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
lach-szok

> Koniec świata, niezależna kopiuje wykopa.
> A do szpitala to się idzie leczyć nie smakoszować.

Zwlaszcza kiedy się jest np w (zagrożonej) ciąży, to wszystko jedno, co się
je - a co tam, byle suchy chleb dali :->

7. Data: 2015-04-16 18:14:29

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 17:56, Ikselka pisze:

lach-szok

> Zwlaszcza kiedy się jest np w (zagrożonej) ciąży, to wszystko jedno, co się
> je - a co tam, byle suchy chleb dali :->

Od iluś tam lat personel nie ma już darmowego jedzenia (w
tym:pielęgniarki i lekarze), więc zeżerają wszystko pacjentom.

--
animka

8. Data: 2015-04-17 14:50:23

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

lach-szok

> Od iluś tam lat personel nie ma już darmowego jedzenia (w tym:pielęgniarki
> i lekarze), więc zeżerają wszystko pacjentom.

Animka, dotychczas p....łaś głupoty na grupie
komputerowej - nie mogłabyś tam pozostać ze
swoją aktywnością?
Tam się już przyzwyczaili.
Daj nam skupić się tylko na kuchni... i to w klasycznym
sensie - sztuki kulinarnej
Piotr

9. Data: 2015-04-17 19:29:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Apr 2015 14:50:23 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
> swoją aktywnością?
> Tam się już przyzwyczaili.
> Daj nam skupić się tylko na kuchni... i to w klasycznym

O, a jakoś Ciebie tu nie widać kulinarnie - w oógle sporadycznie, a i to
tylko wtedy, kiedy zupełnie niekulinarnie dokopujesz.

10. Data: 2015-04-17 20:46:34

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 17 Apr 2015 14:50:23 +0200, Piotr napisał(a):
>

> O, a jakoś Ciebie tu nie widać kulinarnie - w oógle sporadycznie, a i to
> tylko wtedy, kiedy zupełnie niekulinarnie dokopujesz.

Bo nie czuję potrzeby (tak jak Ty) wtrącania swoich 3 groszy
do prawie każdego wątku .
Wystarczy poczytać, czyjeś interesujące wpisy.

Ale czasem ciężko nie odnieść się do takich durnot
jak w tym wątku.
Ignorowanie takich głupot mogłoby jeszcze może dać
piszącym je mylne przeświadczenie, że jest w nich
jakiś sens i racja.

Piotr

Gotuj się...
Co z tym jajem?