Sztućce Gerlach,Amefa,Fiskars - najtaniej!

1. Data: 2006-12-11 21:10:42

Temat: Sztućce Gerlach,Amefa,Fiskars - najtaniej!
Od: "innowacje" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

www.otkar.com.pl/sklep

oferta firm: Gerlach, Fiskars, Amefa.

dla wszystkich do konca roku na caly asortyment -3% rabatu!

Zapraszamy wszystkich!

2. Data: 2006-12-11 22:17:56

Temat: Re: Sztućce Gerlach,Amefa,Fiskars - najtaniej!
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "innowacje" <w...@g...pl> napisał

> dla wszystkich do konca roku na caly asortyment -3% rabatu!

Rabat ujemny czyli cena wyższa?

3. Data: 2006-12-12 08:16:57

Od: "RaV" <wylot_2@@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:elklfr$u59$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "innowacje" <w...@g...pl> napisał

> Rabat ujemny czyli cena wyższa?

Nie, zmniejszają rabat o 3 % :)
Może zbierają na wykształcenie ;)

...te świąteczne promocje, wciąż kuszą...

.Rafał

4. Data: 2006-12-12 11:32:16

Od: "Twoja reklama" <r...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV" <wylot_2@@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Nie, zmniejszają rabat o 3 % :)
> Może zbierają na wykształcenie ;)
>
> ...te świąteczne promocje, wciąż kuszą...

sztućce Gerlach przeciez sa najlepsza oferta na rynku, lacza w sobie
tradycje, dozywotnia gwarancje oraz najlepsza stal i wykonanie.

Firma Fiskars natomiast, specjalizuje sie od lat w produkcji sprzetu
ogrodowego oraz domowego tj. siekiery, noze.

Sprzet takze najwyzszej jakosci, wykorzystywany przez specjalistow.

5. Data: 2006-12-12 11:45:37

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja reklama napisał(a):

> sztućce Gerlach przeciez sa najlepsza oferta na rynku, lacza w sobie
> tradycje, dozywotnia gwarancje oraz najlepsza stal i wykonanie.

Sztucce Gerlacha, sa oki, ale noze beznadziejne

> Firma Fiskars natomiast, specjalizuje sie od lat w produkcji sprzetu
> ogrodowego oraz domowego tj. siekiery, noze.

Mam siekiere, piłe i łopate i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona,
dlatego nastepnym zakupem bedzie nóż Fiskarsa

--

Gosia

6. Data: 2006-12-12 13:48:43

Od: "Twoja reklama" <r...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Mam siekiere, piłe i łopate i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona,
> dlatego nastepnym zakupem bedzie nóż Fiskarsa

Witaj,

teraz w promocji sa
3 noze fiskersa za 39 zł,
2 za 29- http://otkar.com.pl/allegro/foty/fiskars_avanti_zest
aw_2el_02.jpg
, nie pamietam dokaldnie, wejdz sobie na strone
www.otkar.com.pl
i zadzwon, powiedz haslo "Święta 2006 z otkarem", dodatkowo otrzymasz 3%
rabatu za powiedzenie tego hasla.
pelna oferta na stronie
www.otkar.com.pl/sklep

7. Data: 2006-12-12 14:00:08

Od: "RaV" <wylot_2@@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Twoja reklama" <r...@o...info> napisał w wiadomości
> [...]
> ogrodowego oraz domowego tj. siekiery, noze.
>
> Sprzet takze najwyzszej jakosci, wykorzystywany przez specjalistow.

Sam to wymyślasz, czy używasz generatora bełkotu?

.Rafał

8. Data: 2006-12-12 14:01:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RaV napisał(a):

> Sam to wymyślasz, czy używasz generatora bełkotu?
Ee, chwila, sprzet ogrodniczy jest naprawde najwyzszej jakosci, nocha
nic nie powiem, bo nie uzywałam

--

Gosia

9. Data: 2006-12-12 14:03:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja reklama napisał(a):

> teraz w promocji sa
> 3 noze fiskersa za 39 zł,
Prawde mowiac, ta cena jakas taka dziwna jest

> pelna oferta na stronie
> www.otkar.com.pl/sklep

Przeciez tam nic nie ma;-(gdzie ta oferta?

--

Gosia

10. Data: 2006-12-12 14:32:15

Od: "RaV" <wylot_2@@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ee, chwila, sprzet ogrodniczy jest naprawde najwyzszej jakosci, nocha
> nic nie powiem, bo nie uzywałam

Nie mam nic do produktów, denerwuje mnie ten marketingowy bełkot.

.Rafał

Re: GDZIE MOJE DZIECKO?
Impreza domowa z okazji 30 urodzin...poradźcie coś...
Full English Breakfast (na kolację) - kiełbaski?
Wirtualna Kuchnia Polska - szukam sponsora
Kutia