Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

11. Data: 2018-01-10 21:46:14

Temat: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>I brak kompetencji...

Tak, nie uczono mnie pedagogiki, toteż nie piszę programu nauczania, ale
skrytykować mam prawo,
bo skończyłam informatyke na uniwerku i pracowałam w tym zawodzie
wystarczająco długo,
by mieć świadomość co mi się z tej nauki pszydało.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-01-11 09:17:06

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Pracowałem z 2 kobietami co chciały pretendować do rangi programisty (w 2 różnych
firmach). Jedna została zwolniona. A druga została przeniesiona do działu wdrożeń...
Ciebie najwidoczniej spotkał los tej pierwszej...

13. Data: 2018-01-12 14:42:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam głuwnym projektantem sytemu spszedaży czegoś tam.
System wielo.stanowiskowy.
Byłam też głuwnym programistą tego systemu.
I akurat z tej firmy nie zwolniono mnie.
Sama się zwolniłam, pewnie dlatego , że pszemęczyłam się,
firma była w innym mieście niż mieszkam, dojazd,
także obciążenie psyhiczne,
a i świadomość, że coś umiem i może znajdę bliżej w miejscu zamieszkania,
układy męsko damskie też nie najlepsze:
podżucone do szafki nie wiadomo po co podpaski, i inne takie nastoletnie
numery,
spowodowały taką, a nie inną decyzję.
Sporo lat potem system na pewno jeszcze działał.

A generalnie jesteś bezczelny , do dziewczyn.
Pracowałam praktycznie w informatyce w większości z mężczyznami,
I wiem, że są niewykształceni, bo mało miało wyksztalcenie informatyczne.
Sprubuję policzyć:
W FSO - same baby - fajnie było - ale wykształcenia nie pamiętam,
Tyle, że w Warszawie, więc jak zwykle daleko i perspektywa zwolnień.
Sama odeszłam, nim rynek pracy zapełnił się zwolnionymi.
Stolarka Wołomin - jeden niby fahowiec, ale elektronik z zawodu, pewnie gdy
kształcił się informatyka nie istniała,
drugi podobnie,
tszeci wykształcenie średnie, niekierunkowe, zaocznie studiujący kierunek
niezwiązany;
Mała firma, o kturej piszę na wstępie:
Bezpezpośrednio wspułpracowałam ze studentem kończącym informatykę,
drugim wspomagajcym system był inż po mehanice precyzyjnej.
Pajcomp - lepiej nie pisać , być może w firmie miałam jedyna wyższe,
Warta - obaj starsi pszyuczeni, w istocie humaniści.

Większość ludzi, z kturymi wspułpracowałam to raczej ludzie powiązani z
policją , a nie z wiedzą.
Sprawdzałam na liście Wildsteina. Kilku było z tej zgrai, a pszecież nie
jest długa.
Ja wogule nie mam znajomyh, jakby się ktoś pożądny trafił,
to ta reszta obklejająca człowieka jak pszysłowiowa glina go natyhmiast
wykosi,
lub w inny prosty sposub da do zrozumienia by się usunął, więc i nie szukam
nikogo.

A wiedziałam o tym wcześnie.
Nie wiem kiedy, ale jak miałam 10 lat i zapytano mnie się o pszyjaciela,
powiadziałam :
Ja nie mam pszyjaciela. - A te wszystkie dzieci? - To koledzy, nie
pszyjaciele - odpowiedziałam.
Ale w wieku 7 lat miałam jednego pszyjaciela.
Nie pamiętam jak się nazywał, ale dwa razy uratował mi prawie życie.
Raz rozgrył sam układ: że dzieciom giną (są kradzione) ulubione zabawki ,
pszyniesione raz do szkoły na polecenie pani by je namalować.
Powiedział, że to prowokuje jeden ksiądz.
Zrozumiałam, że to była prawda dopiero będąc dorosłą.
Drugi raz zrobił też dobry numer, nie opiszę go.
Można by powiedzieć, że pozamieniał dzieci, by je obronić skutecznie pszed
złem.

Ale gadamy o tym co umieją dziewczyny.
Wielokrotnie szukając pracy
spotkałam się z takim aroganckim samczym stosunkiem jak twoje wypowiedzi.
Pszyzwyczaiłam się.
A zdanie sobie o tej samczej zgrai wyrobiłam,
właściwie już w trakcie studiowania.
Typowe jest by używać nierozuminyh pszez siebie pojęć.
Kiedyś np jeden mydlił mi oczy pokazując pudełko dyskietek:
mam instalkę nowego Norton Comanedera.
A co tam jest ? - pytam. Cisza, zażenowanie.

Mężczyźni są bezczelni.
Inny, pszyszły medyk, a może i już wtedy medyk, 2 lata starszy ode mnie,
spotkałam go w pociągu , jadąc na uczelnie po ostatni wpis do indeksu do
absolutorium.
On o tym nie wiedział, tylko całą drogę tłumaczył:
po co ci te studia?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2018-01-12 20:37:25

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

@Stokrotka:
Wiesz co... Może ta twoja kariera zawodowa jest ciekawa, ale dla mnie osobiście nie
konieczna by nabrać _MIARODAJNEJ_ opinii na Twój temat. Bo mi wystarczy twoja stronka
i twoje programy jakie na niej udostępniasz.
Jest sobie stronka główna http://ortografia.pev.pl/ i na niej od razu z grubej rury
zasady pisowni. W linkach znajdujemy:
http://ortografia.pev.pl/forum.html
I tu "mydło, śmigło i powidło" wszystko na kupie i nie wiadomo co i o co... Nie
miałaś żadnego przedmiotu o interfejsach użytkownika?!?
Programy: Ananas i Gdak (na tej samej stronce "forum.html"!!!) - oba działają tylko
na twoim komputerze i NIC SIĘ NIE ZMIENIA W TEJ MATERII OD LAT. I znowu interfejs
Ananasa (okno główne akurat się odpala) jest koszmarny i nie zgodny z żadną znaną mi
koncepcją... Co do Gdak to jest jeszcze gorzej, bo niby jest do pobrania 15MB, to jak
się klika wchodzi się na dysk Google i tam ten zip jest otwierany jak zwykły katalog
i NIE MOŻNA GO W ŻADEN SPOSÓB POBRAĆ!!!

Tak więc twój wizerunek kreowany przez twoje "dzieła" jest gówniany i nie musisz
pisać sążnistych odpowiedzi jak to było w tych wszystkich firmach w jakich Ciebie
skrzywdzono, bo w Internecie sama kreujesz swój wizerunek...

A teraz zachęcam do powrotu do tematu jakim jest Sztuka Edukacji! Może się jeszcze
ktoś wypowie?!?

15. Data: 2018-01-12 21:58:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>I tu "mydło, śmigło i powidło" wszystko na kupie i nie wiadomo co i o co...
>Nie miałaś żadnego przedmiotu o interfejsach >użytkownika?!?

Link, jego nazwa nic nie znaczy. Mogło być tam napisane
123.456.dupa.pl/kwiatuszek.html
Zwłaszcza część po znaku "/" tradycyjnie nie musi mieć związku z zawartością
i obecnie jest najczęściej numerem.
Więc może podejdź do strony normalnie, to jest używaj nazewnictwa
stosowanego na samej stronie, a nie gżeb się w bebehy.
A tam pisze po prostu "inne" , co w języku polskiem oznacza odejście od
tematu.
Czyli jest tam mydło i powidło, bo tak miało być.
Owszem , kiedyś był pomysł by było tam forum, może i kiedyś też tak będzie,
ale na tym etapie popularyzacji reformy ortografi nie ma to sensu, zamknęło
by krąg ludzi , a ten ma być otwarty.

>Programy: Ananas i Gdak (na tej samej stronce "forum.html"!!!) - oba
>działają tylko na twoim komputerze i NIC SIĘ NIE ZMIENIA
NIe prawda. Na "kuchni" wpisy dowodzą , że nie tylko mi program poszedł.
A ja testował go kiedyś nielegalnie na komputerku bibliotecznym.
A , że ty nie umiesz, twoja wina.

>W TEJ MATERII OD LAT. I znowu interfejs Ananasa (okno główne akurat się
>odpala) jest koszmarny i nie zgodny z żadną znaną >mi koncepcją...
Widać nie masz pojecia o "koncepcji".
Uważasz, że każdy program musi mieć "meni" na szczycie strony i nie
rozumiesz, że jest to bardzo często zwykłe spaczenie.
Ty i do kalkulatora byś dodał "meni".

>Co do Gdak to jest jeszcze gorzej, bo niby jest do pobrania 15MB, to jak
>się klika wchodzi się na dysk Google i tam ten zip jest >otwierany jak
>zwykły katalog i NIE MOŻNA GO W ŻADEN SPOSÓB POBRAĆ!!!

Miej pretensje do operatora, ja co jakiś czas sprawdzam, i co jakiś czas da
się go pobrać.
Zawsze po wgraniu, nim podam do wiadomości, że jest nowa wersja, sprawdzam
możliwość ściągnięcia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-01-13 09:37:51

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czyli uważasz, że z twoją internetową tfurczością jest wszystko w pożądku?!?
To ja Ci powiem, że jest pewna różnica między brakiem talentu i brakiem pracowitości.
I może brak Ci talentu, ale nie widać wcale byś wykazywała się pracowitością. Bo to
co robisz nie działa i jest obleśne i każdy Ci to powie. A wykręcanie się jakimiś
"kuchniami" (gdzie ponoć to działa) i "miej pretensje do Google" to czysta głupota...

Nazwy plików ze stronami html mają znaczenie dla wyszukiwarki Google, więc nie jest
tak, że jak dasz bezsensowną nazwę to nie ma to znaczenia. Po za tym najwidoczniej
masz jakieś dziwne opory by naprawiać własne błędy z przeszłości (np. nazwa pliku
forum.html zamiast inne.html)

Tani, używany, poleasingowy laptop z Windows 10 można mieć za parę stówek (np. tu:
https://komputerymarkowe.pl/notebooki-poleasingowe/7
80-dell-latitude-e6220-core-i5-25ghz.html ) - i mogłabyś na nim testować swoje
programy. To się bardziej opłaca nawet niż kupno dodatkowej licencji na Windows (by
zainstalować ją na wydzielonej partycji na twoim dysku twardym).

Jak chcesz by zmienił się wizerunek kobiet w informatyce to zacznij od Siebie. Zrób
stronki tak jak trzeba z podziałem na poszczególne tematy. Zrób działające programy
Ananas i Gdak. Jak nie wiesz jak powinny być zaprojektowane (stronki i programy)
poradź się jakiegoś grafika i odpal mu z 200 zł za projekt. Bo to co teraz sobą
prezentujesz, to bezguście, beztalencie, olewanie odbiorcy, prymitywizm, pomieszanie
z poplątaniem - słowem jedna wielka głupota! I Ty dorabiasz jakąś gównianą filozofię
do tej głupoty by nic nie robić! Pamiętaj stare polskie przysłowie: "Jak Cię widzą,
tak Cię piszą.".

17. Data: 2018-01-13 18:56:16

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czyli uważasz, że z twoją internetową tfurczością jest wszystko w
>pożądku?!?
Oczywiście, że tak.

>To ja Ci powiem, że jest pewna różnica między brakiem talentu i brakiem
>pracowitości. I może brak Ci talentu, ale nie widać >wcale byś wykazywała
>się pracowitością.

A niby dlaczego mam być pracowita za darmo?

> Bo to co robisz nie działa i jest obleśne i każdy Ci to powie. A
> wykręcanie się jakimiś "kuchniami" (gdzie ponoć to działa) i "miej
Tobie nie działa.
Kuchnia oznaczała pl.rec.kuchnia.
Pszynajmniej 4 osobom całkiem obcym poszło.
2 z tej grupy, 2 pisały wcześniej do mnie na priwa.

> [...]
>tym najwidoczniej masz jakieś dziwne opory by naprawiać własne błędy z
>przeszłości (np. nazwa >pliku forum.html zamiast inne.html)
Dla googla pierwsze znaczenie mają pola w środku kodu strony.
A co do pseudo.błędu, to nie ma błędu. Podstwową treścią strony jest
ortografia,
i zmiana nazewnictwa była by odejściem od tej idei,
bo kiedyś to forum będzie, gdy będzie reforma ortografi.

> [...]
>niż kupno dodatkowej licencji na Windows (by zainstalować ją na wydzielonej

NIe naciągniesz mnie. Wydaję na jedzenie, badania lekarskie - całkiem spore
kwoty i podstawowe potszeby. Niby dlaczego mam inwestować prywatne pieniądze
w program, za ktury nikt mi nie płaci, więc nie pszynoszący bezpośredniego
zysku.
Ja nie jestem instytucją harytatywną.

> [...]
> jakąś gównianą filozofię do tej głupoty by nic nie robić! Pamiętaj stare
> polskie przysłowie: >"Jak Cię widzą, tak Cię piszą.".

Strona jest, podział jest, programy są. Weź się i naucz instalować windowsa,
to i instalować proste oprogramowanie będziesz potrafił. A jak nie masz na
to czasu, to zapłać informatykowi z wyższym wykształceniem, zainstaluje bez
problemu.
A co do grafika, to debilizm. Wtedy strona ściągała by się 10 min. A teraz
ściąga się migiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

18. Data: 2018-01-13 20:57:49

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie jestem instytucją harytatywną.

To po co dzielisz się swoimi programami?!? Ja programów nie udostępniam za darmo
(nawet nie działających). Ofszem jesteś instytucją charytatywną tylko że podłej
jakości. Tylko robisz to dla swojego ego - że niby Ty coś dajesz ludziom. A prawda
jest taka, że g* dajesz i nikt tego nie używa bo nie działa (Ananas), albo nie można
tego ściągnąć (Gdak). Tak więc jesteś jak ktoś kto próbuje się w połowie wysikać.
Tylko hmm... kto tak robi?!? O już wiem! Tak robi pies! Naśladujesz w ten sposób psy!
Godny sobie wzorzec wybrałaś!

I jeszcze jedno Ci powiem trochę ogólniej: w sieci spotykasz się z ciągłą krytyką. Ja
tak samo. Tylko Tobie brak narzędzi do określania co jest słuszne a co nie. Te
narzędzia są omówione w Sztuce Edukacji (pod koniec). Ale na to by to przeczytać nie
stać Cię. Po co o tym piszę?!? A no po to by Ci powiedzieć, że nie słuchanie dobrych
rad i stanowcze opieranie się wszelkim innowacjom będzie Cię pchało w coraz
poważniejsze choroby fizyczne - które znacznie bardziej bolą od chorej głowy - ale to
w głowie zaczynają się wszystkie choroby. Jest tak, gdyż stan ludzkiego ciała jest
odbiciem ludzkiego umysłu i symbolicznych posunięć z przeszłości. Tak więc jeśli
chcesz być zdrowa to postępuj moralnie (moralność to coś więcej niż kościelna gadka).
Aby wiedzieć co jest moralne a co nie trzeba poznać Totalizm ( www.totalizm.org ) -
jest on skrótowo omówiony w Sztuce Edukacji.

Jednak cienko Cię widzę, bo jesteś zawziętą oportunistką i wierzysz bezgranicznie w
to, że ludzie są bezkarni - i się na tym całkowicie wypierdolisz. Dodatkowo jesteś
przeciwniczką postępu i nowoczesności - przez co zamykasz sobie drogi rozwoju
zawodowego - bo informatyka wymaga ciągłego samodoskonalenia...

19. Data: 2018-01-14 15:01:00

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To po co dzielisz się swoimi programami?!? Ja programów nie udostępniam za
>darmo (nawet nie działających).
NIe jestem egoistą. To mnie prawie nic nie kosztuje, np kupno nowego
programu kosztuje i to sporo.

> [...]
>wysikać. Tylko hmm... kto tak robi?!? O już wiem! Tak robi pies!
>Naśladujesz w ten >sposób psy! Godny sobie wzorzec wybrałaś!

To sobie napisz sam program, i nie bredź.
Ja nie jestem instytują harytatywną, nie będę dokładać , a ty jesteś
bezczelny, nie umiesz - ty masz problem, nie ja.

>I jeszcze jedno Ci powiem trochę ogólniej: w sieci spotykasz się z ciągłą
>krytyką. Ja tak samo.
W sieci ludzie zwykle są krytykowani.
To naturalne, anonimowość powoduje, że są mniejsze opory pszed pluciem.
Ale ja nie pluje, a ty tak.

>Tylko Tobie brak narzędzi do określania co jest słuszne a co nie. Te
>narzędzia są omówione w Sztuce Edukacji (pod koniec).
NIe pod koniec, a na wstępie. Odrużnienie dobra , od zła okresla
światopogląd, a ty wybrałeś materializm w najgorszym faszystowskim wydaniu.

>Jednak cienko Cię widzę, bo jesteś zawziętą oportunistką i wierzysz
>bezgranicznie w to, że ludzie są bezkarni

Bo są . Wystarczy spojżeć w TV.

>- i się na tym całkowicie wypierdolisz. Dodatkowo jesteś przeciwniczką
>postępu i nowoczesności - przez co zamykasz sobie >drogi rozwoju
>zawodowego - bo informatyka wymaga ciągłego samodoskonalenia...
Twoja beszczelnośc jest poza skalą. NIe umiesz zainstalować windowsa i mnie
zażucasz brak postępu.
A idź w buraki, jak powiedział komuś muj kolega na wycieczce w Krakowie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

20. Data: 2018-01-14 18:01:31

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> To sobie napisz sam program, i nie bredź.
> Ja nie jestem instytują harytatywną, nie będę dokładać , a ty jesteś
> bezczelny, nie umiesz - ty masz problem, nie ja.

Czego ja nie umiem?!? Część (starszych) zrzutów moich programów jest na stronie:
http://szyk.jcom.pl/programes.html , a udostępniam (działąjące!) skrypty (do pobrania
z mojej strony http://szyk.jcom.pl/ z sekcji skrypty).
Ty natomiast nie potrafisz programować! Bo twoje programy zwyczajnie nie działają.
Twoja stronka nie zawiera kodu JavaScript (może nie jest potrzebny na tak prymitywnej
stronce - nie wnikam). Czy chcesz tego czy nie nie potrafisz tworzyć programów dla
współczesnych systemów operacyjnych. Nie mówiąc już o tym, że nie potrafisz
programować wieloplatformowo (tak by program działał zarówno na Windows jak i na
Linux czy MacOs) - to dla Ciebie zupełna abstrakcja. Bo takimi szczegółami na
uniwerku sobie nie zaprzątają główek - pewnie mają ważniejsze sprawy na głowach - np
C#...

> NIe pod koniec, a na wstępie. Odrużnienie dobra , od zła okresla
> światopogląd, a ty wybrałeś materializm w najgorszym faszystowskim wydaniu.

Dla Ciebie produkt to materia - czyli znowu zabłysłaś głupotą! Ja natomiast
wyróżniłem producentów: techników, substantów i kultorów - jak nic Ci to nie mówi to
sobie doczytaj. Zamiast idiotycznie gadać o faszyzmie!
I kolejna głupota: "Odrużnienie dobra , od zła okresla światopogląd" - dobro i zło to
pojęcia funkcjonujące w świecie dzieci - ludzie dorośli powinni posługiwać się
określeniami "moralne" i "niemoralne" - ale Ty nie masz pojęcia co jest moralne a co
nie jest. I nie gadaj głupot, że to jest względne - bo tak Ci wmówili w szkole.
Moralność jest wartością bezwzględną i obiektywną. I każdy po śmierci będzie sądzony
obiektywnie (wg. kryteriów totalizmu i innych które ja objawię światu). Ale Ty w swej
głupocie za nic masz dobre rady - bo ja Ci próbuję przedstawić coś co Ci na pewno by
pomogło (totalizm i jego "wskaźniki moralnej poprawności"), ale to wymaga wysiłku i
szczerej chęci pracy nad sobą... Ale jak sama piszesz, jesteś pod wrażeniem i pod
urokiem telewizji - to sobie dalej dziaduj do końca swojego nędznego żywota. Na plus
mimo wszystko zaliczę Ci osiągnięcie jakim jest zdobycie wyższego wykształcenia - bo
to też się liczy na sądzie ostatecznym...

> Twoja beszczelnośc jest poza skalą. NIe umiesz zainstalować windowsa i mnie
> zażucasz brak postępu.

Nie bądź głupia Windows sam się instaluje!

Uploads - What is wrong with Easynews
Nowa wersja Sztuki Edukacji