Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

31. Data: 2018-01-17 03:50:16

Temat: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Systemy Komputerowe! Tyle, że my niczego elitarnego >(poza egzaminami
>wstępnymi) nie mieliśmy! Moje technikum to pasmo demoralizatorstwa! Ale to
>nie była nasza wina, tylko >złego programu i mało pomysłowych nauczycieli i
>w dodatku mało wymagających. Z mojej klasy na elektronikę dostał się chyba
>się na uniwersytet na informatykę z ekonometrią, ale >zrezygnował po roku i
>poszedł do pracy. Z tego co wiem na politechnice ja studiowałem wieczorowo
>informatykę, 1 kolega >zaocznie i 1 kolega podyplomowe. Z czego skończył

Coś mieszasz, żeby się dostać na podyplomowe, tszeba mieć wyższe.
NIe musi być mgr, ale musi być minimum inż.

>I ja ten obraz degrengolady i upadku współczesnych polskich techników chcę
>zmienić!
Rozumiem, że masz żal, że straciłeś czas i mało cię nauczyli.
Ale zrozum, że najpierw tszeba samemu mieć , by zmieniać we właściwym
kierunku,
a i samo umienie, to za mało.
Ja umiem, mogę część skrytykować,
ale mam świadomość, czego tobie brakuje, tej świadomości,
że nie jestem pedagogiem, ani pszede wszystki nie jestem metodykiem.
Pozostaw więc zmiany specjaliście.

>I ja proponuję rozwiązania! I to nie faszystowskie jak mi wmawiasz, tylko
>prawdziwie oryginalne, polskie!
Ale błędne.

>Proponuję taką samą ilość godzin podstawowych przedmiotów ogólnych jak w
>ogólniakach.
>Do tego wyrzucenie zbędnych przedmiotów takich jak religia, wychowanie
>fizyczne,
>seksualne, godzina wychowawcza, przysposobienie obronne, warsztaty,
>praktyki - to wszystko było całkowicie bez sensu!
Rozumiem, że dążysz do likwidacji tehnikum, bo wyżucasz warsztaty i
praktyki.
Słusznie, jestem za.
Jestem za długim kształceniem w miarę ogulnym, coś jak 10-latka.
Wadą 10 latki jest ogrom ludzi w jednym budynku, czyli fizycznie zbyt wielki
rozmiar szkoły.

>Zamiast tego chcę ludzi uczyć nowoczesnego zawodu!
Ja uczyć zawodu bez praktyki i warsztatu?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

32. Data: 2018-01-17 10:44:52

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ja uczyć zawodu bez praktyki i warsztatu?

Sobie poczytaj listę proponowanych przez ze mnie przedmiotów dla technikum i ich
opis. To może do Ciebie dotrze. Ja tu powtarzał się nie będę. Zrobiłem wszystko by
zaprezentować możliwie najprościej moje koncepcje. A jak komuś się nie chce czytać,
to nic nie mogę na to poradzić...

33. Data: 2018-01-17 19:50:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sobie poczytaj listę proponowanych przez ze mnie przedmiotów dla technikum
>i ich opis.

Po co mam czytać skoro jestem pszeciwnikiem tehnikum , każdego,
i skoro widzę, że robisz w tym miejscu podstawowe błędy?

> Zrobiłem wszystko by zaprezentować możliwie najprościej moje koncepcje.
Rozumiem, ale może zmień dziedzinę.
Ja właśnie myślę, ze względu na arogancki stosunek służby zdrowia do ludzi,
jakie są moje koncepcje reformy tej grandy.
Coś mam już pszemyślane.
Może połączymy siły. Na tym się każdy zna?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

34. Data: 2018-01-18 15:43:13

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Generalnie jest tak, że ja proponuję rozwiązania w dziedzinie edukacji. Ty natomiast
je negujesz "bo Ci się nie podobają". To krytykanctwo!!! Jeśli masz jakieś sensowne
przemyślenia w postaci możliwych rozwiązań alternatywnych przedstawionych w Sztuce
Edukacji problemów, to je zaprezentuj.

Tylko twój problem polega na tym, że dyskutujesz (zawzięcie) na temat którego nie
chce Ci się poznać. Więc jeśli jesteś w stanie opanować emocje to zamilcz... Może się
ktoś inny jeszcze wypowie...

35. Data: 2018-01-18 20:42:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>którego nie chce Ci się poznać. Więc jeśli jesteś w >stanie opanować emocje
>to zamilcz... Może się ktoś inny jeszcze wypowie...

Pszeciwnie. Na szkole, czyli edukacji, praktycznie zna się każdy.
Natomiast moje spojżenie na edukację jest całkiem inne.
Moje założenia są takie , by szkoła pozwalała się dzieciom rozwijać.
By nie niszczyła im zdrowia, itp. by dzieci kończące edukację były zdrowe,
elastyczne, szczęśliwe, były dobrymi obywatelami, w miarę możliwości
samodzielne....
To nie ma związku z producyjnośćią, ktura nawet jest tak bliska wyzyskowi
dzieci , że godna potepienia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2018-01-18 21:13:23

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> To nie ma związku z producyjnośćią, ktura nawet jest tak bliska wyzyskowi
> dzieci , że godna potepienia.

Piszesz tak, bo nie masz pojęcia czym jest praca i ile należy pracować (już pomijając
fakt, że znowu coś Ci się popierdoliło i zaczynasz gadać o wyzysku dzieci, podczas
gdy dzieci nie kończą techników tylko dorośli którzy muszą z czegoś żyć). Praca jest
najwartościowszym ludzkim działaniem (jak to ustalił Totalizm odkryty przez prof.
Jana Pająka). Ale tego też nie chce Ci się czytać - pewnie wygodniej obejrzeć coś
ogłupiającego w TV - tylko czy: oglądając głupie filmy, czytając głupie książki i
grając w ogłupiające gry o zabijaniu można być mądrzejszym?!? Zastanawiałaś się nad
tym?!?
Natomiast jeśli chodzi o produkcyjność która wg Ciebie ociera się o wyzysk - to takie
twierdzenie jest czystą głupotą. W innych cywilizacjach (moralnych i zaawansowanych
technicznie) ludzie pracują tak dużo i tak intensywnie by osiągnąć "nirwanę
zapracowaną" - co to jest poczytaj u Pająka. Tu powiem tylko, że aby ten stan
szczęśliwości osiągnąć trzeba charować ok. 1200h (nie licząc strat koniecznych na
codzienne życie) by osiągnąć poziom energii moralnej 60% - wtedy ta energia zaczyna
być upuszczana przez czakramy ludzkiego ciała i powoduje stan szczęśliwości. Jest to
wspaniały stan euforii i radości z życia. Ale Ty będąc po przeciwnej stronie barykady
(czyli po stronie pasożytów) wzgardzisz tak wspaniałą koncepcją jak nirwana
zapracowana...

Powiem Ci jeszcze: Że jeśli nie będziesz otwarta na nowe totaliztyczne idee, to się
zdegenerujesz, bo nic innego nie daje tak rewelacyjnej wiedzy i nic nie da Ci szansy
wyjścia z pasożytnictwa. A pasożytnictwo to zło!!!

37. Data: 2018-01-19 16:48:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Piszesz tak, bo nie masz pojęcia czym jest praca i ile należy pracować
NIe podważaj dobryh socjalistycznyh zdobyczy.
Twuj światopogląd jest wsteczny.

>dzieci nie kończą techników tylko dorośli którzy muszą z czegoś żyć).
Piszesz o edukacji, a ta w zdecdowanej większości dotyczy dzieci.
Także uczniowie tehnikum, to w dużej większości dzieci. Dorośli stanowią nie
więcej niż 20%, pewnie kołó 15%.

> Praca jest najwartościowszym ludzkim działaniem
Bzdura.

>(jak to ustalił Totalizm odkryty przez prof. Jana Pająka). Ale tego też nie
>chce Ci się czytać
Po co mam czytać oczywiste bzdury.

> - pewnie wygodniej obejrzeć coś ogłupiającego w TV - tylko czy: oglądając
> głupie filmy, czytając głupie książki i grając w >ogłupiające gry o
> zabijaniu można być mądrzejszym?!? Zastanawiałaś się nad tym?!?
Jesteś spaczony. NIe możesz życia sprowadzać do nauki w tehnikum, jak sam
napisałeś niepoprawnie pszygotowanej.

Ideologia wyzysku.

Dalej nie czytam, bo się zarażę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

38. Data: 2018-01-20 18:28:02

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Akurat tak sobie czytam Pismo Święte i trafiłem na takie słowa:

"Prz 9,07 Kto poucza szyderce, sciaga na siebie wzgarde, strofujac nieprawego, sam
sobie szkodzi.
Prz 9,08 Nie strofuj szydercy, by cie nie znienawidził, strofuj madrego, a bedzie cie
kochał.
Prz 9,09 Ucz madrego, a stanie sie medrszy, oswiec madrego, a zwiekszy swa wiedze."

39. Data: 2018-01-20 20:22:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>kochał.
>Prz 9,09 Ucz madrego, a stanie sie medrszy, oswiec madrego, a zwiekszy swa

Medyk ci nie pomoże, ale lecz się sam, bo bez leczenia nikt z tobą nie
wytszyma.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

40. Data: 2018-01-22 20:08:52

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Medyk ci nie pomoże, ale lecz się sam, bo bez leczenia nikt z tobą nie
> wytszyma.

Tobie za to zapewne medyk pomoże - idź płać za badania i leczenie - oni lubią takich
co w nich wierzą tak jak Ty... Telewizyjno-skolna rewolucjonistko-partaczko...

Uploads - What is wrong with Easynews
Nowa wersja Sztuki Edukacji