Szukam do kuchni....

1. Data: 2002-01-28 21:20:05

Temat: Szukam do kuchni....
Od: "Katarzyna Samborska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam kilku motywów: małych, mogą być kwiatki, zwierzaczki itp.
Chciałam zrobić prezent znajomemu, który właśnie urządza kuchnię. Jest ona w
kolorze brązowym z akcentem zieleni. Chciałam je umieścic w okrągłych
ramkach.
Byłabym wdzięczna za każdy wzór.

1. Data: 2002-01-29 07:44:57

Temat: Re: Szukam do kuchni....
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałam zrobić prezent znajomemu, który właśnie urządza kuchnię. Jest ona
> kolorze brązowym z akcentem zieleni. Chciałam je umieścic w okrągłych

Zajrzyj:
http://strony.wp.pl/wp/tomella
moze cos Ci wpadnie w oko, np. z czesci "male zoo"
Elzbieta

1. Data: 2002-01-29 08:17:36

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorze brązowym z akcentem zieleni. Chciałam je umieścic w okrągłych

Podesłałam parę wzorów do Ciebie. Jeśli nie doszły to daj znać
Pozdrawiam
Macia

1. Data: 2002-01-30 08:31:29

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysylam Ci na priva kilka fajnych motywów tylko i wylącznie do kuchni.
Moze sie spodoba

> [...]
> Chciałam zrobić prezent znajomemu, który właśnie urządza kuchnię. Jest ona
> kolorze brązowym z akcentem zieleni. Chciałam je umieścic w okrągłych

mam wzor
Religijne motywy
ale dalam d....
szukam pomocy
Z "pola walki" czyli rzecz o szydełku :)