Szukam informacji o konkretnej odmianie jaśminowca

1. Data: 2005-06-19 09:24:07

Temat: Szukam informacji o konkretnej odmianie jaśminowca
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę lat temu otrzymałam małą sadzonkę jaśminowca pod nazwą
odmianową 'Jasienica'. W tej chwili roślina ma jakieś 1,50 m wzrostu,
stosunkowo małe liście i szalenie obficie kwitnie (zdjęcie na www.sepy.pl w
dziale "nie wiemy, co to jest"). Bardzo jednak przypomina odmianę 'Erectus'.
Może ktoś wie cokolwiek o pochodzeniu odmiany 'Jasienica' - to ponoć odmiana
polska - i zna jej cechy charakterystyczne? I byłby też w stanie stwierdzić, co
dokładnie jest na zdjęciu?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-06-19 12:33:04

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
odmiana
> polska - i zna jej cechy charakterystyczne? I byłby też w stanie

Zobacz tutaj:
http://www.front-garden.ru/catalog/listcust/chubushn
ik.php
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-06-19 18:31:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odmiana
> stwierdzić, co dokładnie jest na zdjęciu?
>
> Zobacz tutaj:
> http://www.front-garden.ru/catalog/listcust/chubushn
ik.php

Rozśmieszyłeś mnie...obejrzałeś polecanego przez siebie linka? i sprawdziłeś,
jakie _konkretne_ odmiany są tam opisane?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-06-19 19:03:33

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polska - i zna jej cechy charakterystyczne? I byłby też w stanie stwierdzić,

witaj ..;-))
sprawdz... może to PHILADELPHUS 'BOUQUET BLANK ..... kwiaty ma podobne jak u
mojego.... jeżeli jeszcze dusząco pachnie... i młode przyrosty są
strzeliste... to pewnie ta sama odmiana co u mnie.... pozdrowienia esony

Zabezpieczenie domku na działce przed włamaniem
Oczami owada
gruszka ma plamki
problemy z czereśnią.....
incarvillea