Szukam koreanskiej restauracji (Warszawa)

1. Data: 2004-12-10 18:54:41

Temat: Szukam koreanskiej restauracji (Warszawa)
Od: "RP" <r...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak w temacie - czy ktos sie orientuje gdzie w Warszawie da sie zjesc
przyzwoitej jakosci koreanskie jedzonko ??

Wiem o knajpce japonsko-koreanskiej w Galerii Mokotow - ale moze jest cos
godniejszego polecenia ?? (kiedys byla restauracja "Las" w al.
Niepodleglosci - ale chyba to juz niestety nie funkcjonuje :-( )

pozdrawiam,
RP

1. Data: 2004-12-10 20:12:25

Temat: Re: Szukam koreanskiej restauracji (Warszawa)
Od: wiku <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

RP wrote:
> Witam,
>
> jak w temacie - czy ktos sie orientuje gdzie w Warszawie da sie zjesc
> przyzwoitej jakosci koreanskie jedzonko ??

przy ul. wolnosc jest knajpa japonsko-koeranska, bylem tam, ale nie
potrafie sobie przypmniec jej nazwy, jedzenie dobre (przynajmniej to co
jadlem a byly to owoce morza)
o ile pamietam, kilka potrawy koreanskich znajdziesz tez w menu "china
town", tamtejsze kim-chi bylo zdecydowanie najlepsze z tych jakie w
zyciu jadlem :)
znajomi z kolei zachwalali tez jakas knajpe przy ul. wiertniczej na
wilanowie, ale ja tam jeszcze nie jadlem wiec nie za bardzo moge
powiedziec co i jak :)))

wiku

1. Data: 2004-12-10 20:33:30

Od: "RP" <r...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> napisal w wiadomosci
> przy ul. wolnosc jest knajpa japonsko-koeranska, bylem tam, ale nie
> potrafie sobie przypmniec jej nazwy, jedzenie dobre (przynajmniej to co
> jadlem a byly to owoce morza)

to bede musial wyprobowac :-)

> o ile pamietam, kilka potrawy koreanskich znajdziesz tez w menu "china
> town", tamtejsze kim-chi bylo zdecydowanie najlepsze z tych jakie w
> zyciu jadlem :)

masz na mysli ta knajpke w al. lotnikow ??

> znajomi z kolei zachwalali tez jakas knajpe przy ul. wiertniczej na
> wilanowie, ale ja tam jeszcze nie jadlem wiec nie za bardzo moge
> powiedziec co i jak :)))

troche daleko :-( ale moze kiedys .... :-)

dzieki za namiary - ciesze sie, ze jednak wbrew pozorom kuchnia koreanska
jest w W-wie dostepna (na pierwszy rzut oka wyglada to bardzo nedznie - w
wiekszosci albo pospolity chinczyk albo kuchnia japonska)

pozdrawiam,
RP

1. Data: 2004-12-10 20:48:05

Od: wiku <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz na mysli ta knajpke w al. lotnikow ??

nie pamietam ulicy, ale jest to nieopodal galerii mokotow

wiku

1. Data: 2004-12-10 23:16:53

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RP" <r...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> godniejszego polecenia ?? (kiedys byla restauracja "Las" w al.
> Niepodleglosci - ale chyba to juz niestety nie funkcjonuje :-( )

jestem pewien że poza tym sushi w GM coś jest ale nie pamiętam dokładnie
gdzie
spróbuj poszukac przez City Magazine, aktywista albo Co Jest Grane

1. Data: 2004-12-10 23:23:28

Od: wiku <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie pamietam ulicy, ale jest to nieopodal galerii mokotow

http://www.chinatown.pl/pl/

wiku

Karkowka wieprzowa
Piernik - pytam