Re: Szukam leku z "Equisetum arvensis", tzn, raczej herbata, wyciag ?

1. Data: 2004-03-25 20:45:18

Temat: Re: Szukam leku z "Equisetum arvensis", tzn, raczej herbata, wyciag ?
Od: "IRL" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzyp polny, rośnie prawie wszędzie
zdaje sie ze nawet herbapol to rozprowadza

2. Data: 2004-03-25 21:25:42

Od: "adas+dorotka" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IRL" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> skrzyp polny, rośnie prawie wszędzie
> zdaje sie ze nawet herbapol to rozprowadza
>
> Użytkownik "Bogdan Laskowski" <b...@u...de> napisał w wiadomości

> equisetum arvensis to wlasnie skrzyp polny. A leki go zawierajace to np:
Skrzypovita , Wyciag ze skrzypu polnego z witaminami, Humavit ze skrzypem i
pokrzywa, H-Pantoten .Wplywaja korzystnie na skore, wlosy, paznokcie.
Moze tez byc po prostu skrzyp fix czyli herbatka do picia:)!
Pozdrowionka

3. Data: 2004-03-30 08:11:13

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Equisetum arvense - chyba sie wam troszke pomylilo z Toyota Avensis :-)
Pzdr.
P.S. Botanike farm. mialem juz dawno temu ale "cos mi tu dzwonilo"
Sory ze sie czepiam ale mam we krwi aptekarska dokladnosc :-)
Milego dnia !! Pharmacist

krople oczne w recepturze
POMOŻECIE???
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach.