Szukam programu do ...

1. Data: 2003-03-10 11:38:18

Temat: Szukam programu do ...
Od: "N0w^k" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś programu który będzie mi dokładnie wyliczał ile już zjadłem
i co powinienem jeszcze zjeść bo mi brakuje. Chce przejść na diete bardzo
niskokaloryczną ale chce pilnować że jem wszystko czego potrzeba.

Pozdrawiam
Michał Nowak

2. Data: 2003-03-10 20:58:34

Temat: Re: Szukam programu do ...
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N0w^k" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i co powinienem jeszcze zjeść bo mi brakuje. Chce przejść na diete bardzo
> niskokaloryczną ale chce pilnować że jem wszystko czego potrzeba.

WWW.GRUBASY.PL po zalogowaniu mozesz miec tam swoj profil i to wpisywac

3. Data: 2003-03-11 23:21:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N0w^k" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Szukam jakiegoś programu który będzie mi dokładnie wyliczał ile już
zjadłem
> i co powinienem jeszcze zjeść bo mi brakuje.

Na stronie:
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl
jest kalkulator i możesz z niego korzystać.

Pozdrawiam
Leszek

powitanie i pytanie
Dieta Golonkowa ???