Szukam prostego wzoru na frywolitki

1. Data: 2004-03-18 19:21:15

Temat: Szukam prostego wzoru na frywolitki
Od: "Aga_F" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakby ktoś, jakby miał, jakiś prosty wzorek na frywolitki, to ja poproszę...
Nauczyłam się przed chwilą wiązać te frywolitkowe supełki (jestem z siebie
szalenie dumna) i... nie bardzo wiem, co dalej. Jakby ktoś mógł mnie
poratować....
Pozdrawiam
Aga_F

1. Data: 2004-03-18 19:53:31

Temat: Re: Szukam prostego wzoru na frywolitki
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :) frywolitki to jest to co tygrysy lubią najbardziej :)może poszukaj
tutaj
http://www.thisntat.com/patterns.html
to jest jedna z nielicznych stron, jeśli nie jedyna, na której wzory sa
narysowane, a nie rozpisane. Polecam rybę. Miłego frywolitkowania :)

1. Data: 2004-03-19 06:58:41

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest jedna z nielicznych stron, jeśli nie jedyna, na której wzory sa
> narysowane, a nie rozpisane. Polecam rybę. Miłego frywolitkowania :)

ooo jeszcze tej stronki nie widziałam :))
ale nei mam czasu na frywolitki :(

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-03-19 12:43:53

Od: "Aga_F" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to jest jedna z nielicznych stron, jeśli nie jedyna, na której wzory sa
> narysowane, a nie rozpisane. Polecam rybę. Miłego frywolitkowania :)
Oj piękne, dziękuję bardzo.
Pozdrawiam
Aga_F

do dziewczyn z Gdańska