Szukam przpepisu na płoć/leszcza w zalewie octowej

1. Data: 2005-11-28 15:37:02

Temat: Szukam przpepisu na płoć/leszcza w zalewie octowej
Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam przepisu na Płoć lub na Leszcza w zalewie octowej, ktoś posiada
przepis? Bo ja tak szukam po książkach i jakoś go nie widać. Z góry
dziękuję.

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-11-28 15:39:26

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcel-ak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Szukam przepisu na Płoć lub na Leszcza w zalewie octowej, ktoś posiada
> przepis? Bo ja tak szukam po książkach i jakoś go nie widać. Z góry

Bardzo prosty jest...

wypatroszone usmazyć po obtoczeniu w mace..wszadzic do słoików...

i zalać zalewa taka kwaśniejsza

z octu wody z marcheweczka i listkiem..mozna pare ziarek pieprzu dac...

odstawic w chłodne i czekac....choc to najbolesniejsze jest...;))))))

ale za to potem....mmmmmmmmmmmmmmm

jak ocet rozpusci te drobne osci....no pychota....

Marek

3. Data: 2005-11-28 17:08:23

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> wrote
in message news:dmf8pf$54j$1@news.lublin.pl...

> odstawic w chłodne i czekac....choc to najbolesniejsze jest...;))))))
>
> ale za to potem....mmmmmmmmmmmmmmm
>
> jak ocet rozpusci te drobne osci....no pychota....
>
> Marek
E tam, kilka razy udalo mi sie kupic filety z leszcza, niestety, do zalewy
octowej nie doczekaly...
Pozdrawiam
MarekF
Ps. jaka mocna zalewe robisz? ja - ocet- woda, 1 - 4.

4. Data: 2005-11-28 17:10:06

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam
> MarekF
> Ps. jaka mocna zalewe robisz? ja - ocet- woda, 1 - 4.

A bo ja wiem...jak to na smaka sie robi....:))

Marek

5. Data: 2005-11-28 18:08:53

Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:dmfe3c$a8l$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "maf" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

.UplU>
> wrote

> A bo ja wiem...jak to na smaka sie robi....:))

A sól, pieprz, ziele angielskie, gorczyca, cebula a listek laurowy? Co z
tymi przyprawami? jeszcze cukier? Bo mi to bez tego bardzo ubogo wygląda. A
ilu procentowy ocet winny (oczywiście, że nie spirytusowy)?

W mące to wiadomo, że trzeba mięso wytoczyć... :-)

Pozdrawiam.

6. Data: 2005-11-28 18:56:05

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilu procentowy ocet winny (oczywiście, że nie spirytusowy)?
>
> W mące to wiadomo, że trzeba mięso wytoczyć... :-)

z cukrem to uważać. raz mi sie przesypało i było dziwaczne w smaku- leszcz
to był akurat. ja z przypraw dodaje "warzywka"

7. Data: 2005-11-28 19:39:03

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilu procentowy ocet winny (oczywiście, że nie spirytusowy)?
>
> W mące to wiadomo, że trzeba mięso wytoczyć... :-)

Sory ale skrót myslowy wyszedł...

zalewe na smak sie robi taka ciut mocniejsza....

co do przypraw to tez co kto lubi akurat...

w moim przypadku jest to raczej warzywko ale bez cebuli dodatkowej i
cukru...

Marek

8. Data: 2005-11-28 19:58:25

Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
wiadomości news:dmfmqo$ih8$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Marcel-ak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sory ale skrót myslowy wyszedł...

Ok, nic się nie stało :-)

> zalewe na smak sie robi taka ciut mocniejsza....
>
> co do przypraw to tez co kto lubi akurat...
>
> w moim przypadku jest to raczej warzywko ale bez cebuli dodatkowej i
> cukru...

Znalazłem w archiwach grup i myśle, że to będzie to:

http://groups.google.pl/group/pl.rec.wedkarstwo/brow
se_thread/thread/e00bc73
f4d95e37e/1f2295641ffd7013?lnk=st&q=ryby+w+zalewie+o
ctowej&rnum=2&hl=pl#1f22
95641ffd7013

"[...]Proporcja:
1 szklanka octu
2 szklanki wody
2 liscie laurowe
5 ziarek ziela angielskiego[..]"

http://groups.google.pl/group/pl.rec.wedkarstwo/brow
se_thread/thread/9884fd3
cae583800/87bb760d16383d9c?lnk=st&q=leszcza+i+inne+k
arpiowate&rnum=1&hl=pl#8
7bb760d16383d9c

"11. sporzadzic zalewe: 10 procentowy ocet spirytusowy - 1 szklanka, 3-y
szklanki wody, lyzeczka cukru, lyzeczka soli, 2-e lyzeczki pieprzu
ziolowego, 1-a lyzeczka kolendry, 10 ziarenek ziela angielskiego, 2a duze
liscie laurowe. "

Pozdrawiam.

9. Data: 2005-11-29 08:40:03

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklanki wody, lyzeczka cukru, lyzeczka soli, 2-e lyzeczki pieprzu
> ziolowego, 1-a lyzeczka kolendry, 10 ziarenek ziela angielskiego, 2a duze

Tnij linki :))))

Marek

tort
rosolis