Re: Szukam schematu -Anioła Stróża na kładce

1. Data: 2003-11-19 13:27:15

Temat: Re: Szukam schematu -Anioła Stróża na kładce
Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja tez moge sostac schemat tego Aniola:) - obrazek jest tutaj
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&
id=37934
ale schematu tu nie ma:(

Myszka07 (Swietochlowice)

1. Data: 2003-11-19 15:56:12

Temat: Odp: Szukam schematu -Anioła Stróża na kładce
Od: g...@g...pl (hafcik) szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę otworzyć tego adresu i nie wiem o który Ci chodzi. Wysyłam na
priwat schemat który otrzymałam od "dobrej duszy".

Urszula

1. Data: 2003-11-20 07:35:28

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-19 14:27, Użytkownik Myszka07 napisał:

> Czy ja tez moge sostac schemat tego Aniola:) - obrazek jest tutaj
> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&
id=37934
> ale schematu tu nie ma:(

Schemat tam jest.
Trzeba nacisnac "I vant to view" nie wiem po co, bo kosztuje to 0 monet ..
i schemat powinien sie ukazac.:)
Jak beda jakies problemy to piszcie go sciagne .

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-11-20 09:41:26

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Schemat jest tutaj do ściagnięcia w dwóch plikach:

http://www.kaan.pl/modules.php?op=modload&name=Downl
oads&file=index&req=view
sdownload&sid=4

od góry 3 i 4 plik o nazwie Anioł Stróż.

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

ZAGŁOSUJ:
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

Jeśli chcesz do mnie napisać wytnij USUŃ TO z mojego adresu

1. Data: 2003-11-20 09:48:16

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Może jeszcze raz podam krótszy link:

http://tinylink.com/?tUDyYvVMQu

ten powinien zadziałać ale musisz byc zalogowana, albo po wiejsciu na ten
link zalogowac sie z boku i powroci do tej strony automatycznie.

( ' ""()

1. Data: 2003-11-20 14:06:25

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki - wielkie dzieki:):)