Szukam wzorów szydełkowych

1. Data: 2003-05-25 22:43:37

Temat: Szukam wzorów szydełkowych
Od: "Karolla" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuję wzorów serwet szydełkowych najlepiej wykonanych techniką
burgijską.
Pozdrawiam gorąco
Karolla

1. Data: 2003-05-26 05:56:26

Temat: Re: Szukam wzorówszydełkowych
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mnie ciekawi, co to za technika.
Jandulka
1. Data: 2003-05-26 08:31:00

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hm, a to ciekawe... Jesli chodzi o koronki brugijskie (od Brugii), to kojarze,
że sa to koronki klockowe, polaczane z technika koronki igielkowej. Moze jesli
chodzi o szydelko chodzilo o koronki irlandzkie, albo flandryjskie? Te pierwze
sa podobne do naszeych koniakowskich, a te drugie wzorowane sa na koronkach
klockowych. Robi sie takie dlugie paski, ktore w trakcie ro bienia sie laczy.
Jestem ogromnie ciekawa tych brugijskich szydelkowych
annaweronika

1. Data: 2003-05-26 12:31:22

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
laczy.
> Jestem ogromnie ciekawa tych brugijskich szydelkowych

To co ty nazywasz flandryjskie, w Annie nazwano brugijskie. Ot co.
Oczywiście przez kilka ostatnich lat (odkąd mam prenumeratę) czasem
zamieszczali wzory tą techniką.
Gocha

1. Data: 2003-05-26 13:21:56

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To co ty nazywasz flandryjskie, w Annie nazwano brugijskie. Ot co.
> Oczywiście przez kilka ostatnich lat (odkąd mam prenumeratę) czasem

No to oczywiście nie zapominajcie o Janulce, jeśli będziecie wysyłać do
Gochy.
Jandulka

1. Data: 2003-05-27 06:17:12

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to oczywiście nie zapominajcie o Janulce, jeśli będziecie wysyłać do
> Gochy.
> Jandulka
Nie do Gochy tylko od Gochy :-) Oczywiście gdyby Gocha miała skaner :-(
Ale nie ma buuuu
Gocha

xxx fajna stronka... nio ale pewnie juz znana...
Do widzenia :)
[xxx] nowosci na Magrat - ptaszki
[xxx] linki
[xxx] schematy do rozesłania