Szwajcaria tez upada

1. Data: 2019-08-10 17:59:34

Temat: Szwajcaria tez upada
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Martwil sie moze ktos z pacjentow, ze Szwecja upadla, a Szwedzi uciekaja
do Polski, a teraz znajomy doniosl mi, ze w szwajcarskiej metropolii
odbywa sie wlasnie najwieksza Technoparty swiata "Street Parade 2019".
Policja sie gdzies schowala, biskupow nie widac, nie ma zadnych wspolnot
modlitewnych oraz narodowcow.

https://www.telezueri.ch/live

--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-08-11 03:00:29

Temat: Re: Szwajcaria tez upada
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 17:59, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> odbywa sie wlasnie najwieksza Technoparty swiata "Street Parade 2019".
> Policja sie gdzies schowala, biskupow nie widac, nie ma zadnych wspolnot

Ktoś z LGBT-R, był?

//u nas, był
https://www.youtube.com/watch?v=NHnWlAGlDVU

3. Data: 2019-08-11 12:39:51

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.08.19 um 03:00 schrieb Izaura:

> Ktoś z LGBT-R, był?
>
> //u nas, był
> https://www.youtube.com/watch?v=NHnWlAGlDVU

Nie. Zatrzymaly do mury.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/42859484481/i
n/album-72157694789545042/
itd.

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
bocian
Żądłem i jadem :]
Kleropol
Umysły prawaków