Szybkie dania w plenerze

1. Data: 2006-02-18 17:10:22

Temat: Szybkie dania w plenerze
Od: "Justyna" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wybieram sie z paczka pod namiot do cieplego kraju bede musiala gotowac w
warunkach plenerowych.
Macie jakies pomysly na szybkie dania (sniadania, obiady kolacje)
Co zabrac ze soba w plener do gotowania?
Dzieki z gory za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Justyna

2. Data: 2006-02-18 17:25:59

Temat: Re: Szybkie dania w plenerze
Od: "marek x" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do potrzebnych przyborów kuchennych to sama wiesz co Ci będzie potrzebne.
Paliwo, czy to gaz czy płynne mozesz kupić na miejscu. Tutaj znajdziesz kilka
przykładowych dań biwakowych. Raczej mniej ważny skład, ważne są sugestie jak
je wykonać:
http://pychotka.pl/pychotka/content/category/3/87/45
/
A teraz masz potrawy z grila, śa łatwe do wykonania, gril nie zajmuje zbyt
wiele miejsca, a smakują wybornie:
http://pychotka.pl/pychotka/content/category/3/86/46
/

Gdybyś napisała gdzie się wybierasz byłoby znacznie prośćiej odpowiedzieć.
Poszukaj stron o surviwalu wiele się nauczysz.

3. Data: 2006-02-18 17:55:54

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <s...@o...pl> wrote in message
> Witam
> Wybieram sie z paczka pod namiot do cieplego kraju bede musiala gotowac w
> warunkach plenerowych.
Nie napisalas czy bedzie prad. Na polach namiotowych mozna sie podlaczyc do
pradu.
Ja zabralbym przede wszystkim patelnie(najlepiej z pokrywka) i jeden garnek
. I butle propan butan z 3 kg i albo jeden palnik lub taka mini kuchenke na
2 palniki. Jak bedzie prad, to jeszcze taki maly opiekacz, mozna robic
grzanki i nawet pizze. Sa tez takie mini grille na wegiel drzewny,
najmniejszy jaki widzialem, skladany, po rozlozeniu ma wysokosc 10cm,
zmiesci sie na nim z 10 kielbasek, lub kilka kotletow. Jak jestes
wegetarianka, to mozna na nim piec warzywa.
Z dan- najszybsza jest jajecznica - rano, na patelni. Wieczorem przy piwku
lub innym alkoholu- na grilu weglowym lub tym opiekaczu pieka sie kielbaski
lub jakies miesa, i tylko przyciagaja zapachami nowych znajomych. W garnku
gotujesz wode na kawe, herbate lub zurek z paczki na kaca.
Bym zapomnial, jeszcze gitara jest potrzebna ;)
Pozdr
maf

4. Data: 2006-02-18 19:40:39

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

> "Justyna" <s...@o...pl> wrote in message
> Nie napisalas czy bedzie prad. Na polach namiotowych mozna sie podlaczyc
> do
> pradu.

W kraju o standardzie Danii na polach sa luksusowo wyposazone kuchnie.
Gotuje sie cokolwiek, jak w domu.

Ale "ciepły kraj" to może byc i Czad. A tam, na plenerze... hm...

Jak dla mnie za mało danych, aby odpowiedzieć.

DJD

5. Data: 2006-02-18 19:42:35

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warunkach plenerowych.
> Macie jakies pomysly na szybkie dania (sniadania, obiady kolacje)
> Co zabrac ze soba w plener do gotowania?

Nie raz gotowałem w plenerze, ale:

Co to za ciepły kraj, co u ciebie oznacza "plener", co lubisz jeść, jak
daleko do sklepu?

Bez szczypty podstawowych informacji trudno udzielic sensownych porad.
Inaczej się gotuje na kempingu we włoszech, inaczej pod chmurka w Tanzanii,
inaczej na biwaku pod Sydney, a inaczej w cetrum Australii...

DJD

6. Data: 2006-02-21 15:23:48

Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W kraju o standardzie Danii [...] "ciepły kraj"

A to to to pierwsze i to drugie to nie stoi ze soba w sprzecznosci? :-)

--
pozdrawiam,
Joten

Parówki cielęce - zagadka...