Szydełko?

1. Data: 2007-01-13 14:44:54

Temat: Szydełko?
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest robione szydełkiem? A jeśli nie, to jaka to
technika? A może ktoś z Was ma do tego schemacik?

http://szort.pl/amonit

Pozdrawiam
Rablinka

2. Data: 2007-01-13 15:34:25

Temat: Re: Szydełko?
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest robione szydełkiem? A jeśli nie, to jaka to
> technika? A może ktoś z Was ma do tego schemacik?

Wg mnie to makrama szydełkowa.
--
Dziunia
http://dziunia1.blox.pl/html/

3. Data: 2007-01-13 15:34:57

Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

Tak to jest szydełko ,Podstawowy sznurek ten niebieski robi sie
szydełkiem/nie jest trudny/,mocuje się go do czegoś według schematu
a reszte wypełnia igłą.Jest to dosyć pracochłonne. Gdzieś
mamschemat jak sie robi ten sznurek ale musiałabym poszukać.Niestety
nie pamietam jak ta technika się nazywa.Są tą techniką robione
piękne duże serwety z wieloma różnymi elementami plus oczywiście
wypełnienie.
Pozdrawiam Ania

4. Data: 2007-01-13 16:31:33

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@s...home.pl wrote:
> [...]
> mamschemat jak sie robi ten sznurek ale musiałabym poszukać.Niestety
> nie pamietam jak ta technika się nazywa.

Jak juz napisała Dziunia, technika ta nazywa się makrama szydełkowa.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2007-01-13 16:36:08

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> Wg mnie to makrama szydełkowa.

Może masz jakieś linki do tego z kursikiem albo coś...

6. Data: 2007-01-13 16:38:51

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

d...@s...home.pl napisał(a):
> [...]
> nie pamietam jak ta technika się nazywa.Są tą techniką robione
> piękne duże serwety z wieloma różnymi elementami plus oczywiście

Jakbyś mogła znaleźć... A może masz też jakieś schematy
dotyczące tej techniki, albo kurs jakiś? Chętnie przygarnę a
na razie idę pogooglać...

7. Data: 2007-01-13 17:54:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka wrote:

> Może masz jakieś linki do tego z kursikiem albo coś...

Ja uczyłam się ze strony podanej tu na grupie przez OlaP:

http://www.teddys-handarbeiten.de/xmakr-work-gundanl
eitung.htm

Przejrzyj archiwum grupy. na pewno było podawane wiecej adresów z kursami.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2007-01-13 17:57:19

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> http://www.teddys-handarbeiten.de/xmakr-work-gundanl
eitung.htm

Jeszcze ogólny link do całego działu z makramą:
www.teddys-handarbeiten.de/xherein-makrameehaekeln.h
tm
Ładne wzorki tu są.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2007-01-13 18:04:21

Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu znajdziesz co nieco o makramie szydelkowej

http://maranta.livenet.pl/forum/viewforum.php?f=34

10. Data: 2007-01-13 18:47:24

Od: "Poranna" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wprawdzie sznureczek (jest kilka rodzajów) robi się szydełkiem, to
jednak wypełnienie 'wyszywa' się igłą, a cała technika to makrama
szydełkowa, piękna acz pracochłonna; sama jestem nią zauroczona, a
sznureczek wykorzystuję jako uchwyt do torebki, wiązadła czy ozdobna
lamówka :o)
Polecam jeszcze to: http://www.kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=614

(xxx) chwalę się ;)
(xxx) chwalę się ;)