Szydełko (Ile za bluzkę )

1. Data: 2003-10-04 20:56:03

Temat: Szydełko (Ile za bluzkę )
Od: "" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostałam propozycję zrobienia na szydełku kilku bluzek.
W związku z tym mam problem, na ile wycenić samo wykonanie ( robociznę).

1. Data: 2003-10-04 21:16:21

Temat: Re: Szydełko (Ile za bluzkę )
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co do ceny to myślę że zależy ona od wzoru bluzki, od tego czy z rękawem czy
bez, czy mniej czy bardziej pracochłonna, wszystko jeszt zależne od modelu
jaki wykonujesz, ostatnio w skansenie widziałam bluzki po około 200-300 zł,
ale osobiście myślę że to przesada, ażurowe bluzeczki można kupić na targach
już nawet po 10 zł, a z zasady nabywcom jest wszystko jedno czy to robota
ręczna czy maszynowa, mama mojego chłopaka ostatnio za bluzkę z długim
rękawem (nawiasem mówiąć dość dużą, bo na niezbyt chuda panią), nad którą
siedziała trzy dni od rana do wieczora wzięła 40 zł + nici, osobiście myślę
że cenę powinnaś ustalić z osobą, która złożyła u ciebie zamówienie

mam nadzieję że moja rada coś pomogła

pozdrawiam esterka

1. Data: 2003-10-04 22:37:42

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam propozycję zrobienia na szydełku kilku bluzek.
W związku z tym mam problem, na ile wycenić samo wykonanie ( robociznę).

Dla mnie wydziergana przeze mnie bluzka jest bezcenna. Robienie na zarobek
jest ponad moje siły, widziałam w sklepie technikę łączoną druty+szydełko za
150zł. Odlicz koszty włóczki i reszta dla Ciebie.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota

1. Data: 2003-10-05 07:16:28

Od: "Joanna Kilen-Redesiuk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@w...pl> napisał(a):

> Witam!
> Dostałam propozycję zrobienia na szydełku kilku bluzek.
> W związku z tym mam problem, na ile wycenić samo wykonanie ( robociznę).

ja za długi swetr bardzo prostym wsorem słupek oczkołańcuszka wiziełam 100 zł
dostarsuj cene do długosći i stiopnia skąplikowania

pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2003-10-05 14:09:17

Od: "" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
Jeśli chodzi o szczegóły, to bluzka ma być wykonana z czarnych bawełnianych
nici, cena 1-go motka to ok 16zł (potrzebne są dwa)natomiast wzór to motywy
kwiatków łączonych ze sobą dodatkowym wzorkiem. Samych kwiatków wychodzi
106+54 łączenia, bluzka jest więc krótka z krótkim rękawkiem. Jest więc trochę
pracochłonna na dodatek czarna, naprawdę nie mam pojęcia jaką powiedzieć cenę,
nie chciałabym się narobić, a dostać za to grosze. Jak już któraś z Pań
zaznaczyła jest to rękodzieło, a to myślę też ma swoją cenę. Pomóżcie bo nadal
jestem w kropce.
Pozdrawiam Bravo

1. Data: 2003-10-05 15:19:09

Od: "tinh" <j...@B...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chciałabym się narobić, a dostać za to grosze. Jak już któraś z Pań
> zaznaczyła jest to rękodzieło, a to myślę też ma swoją cenę. Pomóżcie bo

Moim zdaniem powinnas wziasc nie liczac kosztu materialu jakies 80-100 zl na
reke.. a poza tym to jeszcze dsotosuj cene do klienta bo chyba mozna czasem
takiego kogos sploszyc cena.. :)
pozdrawiam
tinh

1. Data: 2003-10-05 15:40:48

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tinh napisał:

> Moim zdaniem powinnas wziasc nie liczac kosztu materialu jakies 80-100 zl na
> reke.. a poza tym to jeszcze dsotosuj cene do klienta bo chyba mozna czasem
> takiego kogos sploszyc cena.. :)

Nie znalazłam postu, którego sie odnosisz, ale wtrące swe 3 grosze.
Robiłam bluzki szydełkowe na zamówienie. Głownie dla dziewczynek 10-14
letnich. Brałam 50 zł + za włóczkę, ale robiłam tylko proste wzory -
filet i łańcuszki. Swoim dzieciom i sobie robię czasem z łączonych
kwiatków. Dla siebie dziergałam ostatnio cały rok (pracuję do 17-tej),
wieczorami. Poszły 4 motki kordonka białego DMC - 22 zł/sztuka.
Nie sprzedałabym tego taniej iż za 500 zł.
W Gdyni jest sklep z rękodziełem (boczna od Świętojańskiej) i tam takie
cuda kosztują od 200-500 zł. Jak chcesz mieć dobrze wykonane, elegancko
wykończone, trwałe i z dobrego materiału trzeba się liczyć z ceną.

Eulalka

1. Data: 2003-10-06 14:53:43

Temat: Odp: Szydełko (Ile za bluzkę )
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam na tegorocznej krakowskiej "Cepeliadzie" śliczną
bluzeczkę wykonaną z malutkich łączonych ze sobą rozetek i z
cieniutkich nici (wyglądały na raczej bawełniane). Bluzeczka
kosztowała jeśli dobrze pamiętam 300 zł. Była wprawdzie
raczej na szczupłą osobę i z krótkim rękawem, ale BARDZO
pracochłonna. Myślę że na robótkach ręcznych to interesu się
raczej zrobić nie da. Ta wspomniana bluzka to conajmniej na
miesiąc roboty, no i nici bawełniane też nie są tanie.

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

(xxx)prosze o pomoc
(xxx) 4 pory roku