Szydelko - jak zrobic to cudo?

1. Data: 2003-11-05 12:22:04

Temat: Szydelko - jak zrobic to cudo?
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przegladam doglebnie strone
http://www.ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/ i natrafilam na takie cudo
szydelkowe (drugi symbol od dolu na tej stronie):

_\_ _/_
\ /
\/

=

Czy jakas dobra dusza moglaby mi wyjasnic jak to cos zrobic za jednym
zamachem, znaczy sie te widelki jak rozdzielic?

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-11-05 13:08:19

Temat: Re: Szydelko - jak zrobic to cudo?
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slonk0 wrote:

> [...]
> |

> Czy jakas dobra dusza moglaby mi wyjasnic jak to cos zrobic za jednym
> zamachem, znaczy sie te widelki jak rozdzielic?

sPROBUJE :-)
Na szydelko nawijasz nitke trzykrotnie, robisz potrojny slupek, a potem
nawijasz nitke na szydelko raz, wbijasz szydelko na 2/3 wysokosci tego
slupka i wykonujesz z tego miejsca slupek pojedynczy .
Mam nadzieje, ze pomoglam

]Grazyna

1. Data: 2003-11-05 13:09:29

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest słupek trzy razy nawijany ale z doróbką jednego słupka. Robisz
pierwszy słupek trzy razy nawijany, potem na 2/3 wysokości tego słupka
wbijasz szydełko i robisz jeden słupek
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-11-05 13:10:37

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha, gdyby np u gory tych widelek byly jakies oczka lancuszka, to
najpierw je zrobisz, a potem dopiero ten slupek w 2/3 wysokosci. Ale to
juz taka uwaga na przyszlosc ;-))

Grazyna

1. Data: 2003-11-05 13:19:13

Od: "ala3110" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam coś takiego: |
=
/ \
= =
/ \
opisane jest to w ten sposób:
"Nitkę nawinąć 4x wokół szydełka, nakłuć, przerobić 2x
2 pętelki, nitkę zawinąć 2x wokół szydełka, nakłóć w następne
oczko i przeciągnąć nitkę, pozostałe na szydełku pętelki
przerobić po dwie" koniec cytatu :)

Alina
a...@p...fm
a...@o...pl
GG# 2870843

1. Data: 2003-11-05 13:33:54

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki stokrotne, jak tylko przyjde do domu, to zaraz wyprobuje wg Waszych
opisow.
Nadal jednak nie wiem w jaki sposob wyjda te widelki, ale zakladam, ze musza
wyjsc, bo opis badz co badz rozumiem.

Jeszcze tylko godzinka i chwytam za szydelko :)

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-11-05 17:42:11

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ala3110 wrote:
> [...]
> 2 pętelki, nitkę zawinąć 2x wokół szydełka, nakłóć w następne
> oczko i przeciągnąć nitkę, pozostałe na szydełku pętelki

To co opisalas to dokladnie odwrotnie :-))) Takie Y ustawione nozka do
gory :-))

Pozdrowki
Grazyna

Jaka włóczka?