Szydelko -strony

1. Data: 2002-07-22 09:27:04

Temat: Szydelko -strony
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Do zajrzenia na grupe sklonily mnie problemy ze znalezieniem w necie stron z
wzorami wykonanymi szydelkiem. Najbardziej zalezy mi w tej chwili na
obrusach, serwetach, itp... Ale w sumie liczy sie wszystko :-)
Oczywiscie i haft nie jest mi obcy i wloczka i druty, ale teraz jakos
skierowalo mnie w strone szydelka :-)

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Asia

1. Data: 2002-07-22 10:44:38

Temat: Re: Szydelko -strony
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na początek proponuję stronę haft.sedno.com. Różnosci do koloru,do
> wyboru:-)))Miłego dłubania.

Zdecydowana wikszosc adresow tam zawartych to linki do haftu....

Asia

1. Data: 2002-07-22 12:27:52

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda,ale niektóre są odnosnie Twojego zapytania.Jesli chcesz,napisz
na priwa,to cos Ci jeszcze podeslę

Agatek

1. Data: 2002-07-22 12:38:56

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.woll-insel.at/shop/pages/haekelmuster/hae
kelmuster.html

Zobacz na ta strone, moze cos tam znajdziesz. Jest wprawdzie po niemiecku,
ale jak sie ma pojecie o szydelkowaniu to opisy nie sa az tak konieczne

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2002-07-22 17:26:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jul 2002 11:27:04 +0200, "Joanna Huzarska"
<a...@...pl> wrote:

> [...]
>obrusach, serwetach, itp... Ale w sumie liczy sie wszystko :-)
>Oczywiscie i haft nie jest mi obcy i wloczka i druty, ale teraz jakos

http://crochet.about.com

rowniez do gugla wrzuc crochet+doilies i zobacz co bedzie ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-23 08:10:33

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://crochet.about.com
>
> rowniez do gugla wrzuc crochet+doilies i zobacz co bedzie ;)

Dziekuje bardzo !!!
Juz szukam.....

Asia

1. Data: 2002-07-23 12:49:48

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rowniez do gugla wrzuc crochet+doilies i zobacz co bedzie ;)
Juz i w niemieckim poszukiwalam...
Owszem znajduje zdjecia, ale prawie wszystkie bez opisow wykonania :-(
Z reguly model i cena, czyli na sprzedaz :-(

A neistety nie wiem, jak po rosyjsku jes szydelko, czy tez szydelkowanie
Pomocy !!!

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-07-24 07:37:51

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to cos pomoże ; wiazanie krjuczkom.
Agatek

poszukuje - haft krzyzykowy
Frywolitki_znów
o Anchor zapytam-bo nie rozumiem