TAKŻE W KUCHNI !!!

11. Data: 2009-02-24 05:23:22

Temat: Re: TAKŻE W KUCHNI !!!
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 05:55, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Tylko 0,2% z ogolnej ilosci osob zatrudnionych odnosi sukces
> finansowy. Wiesz jak to sie nazywa?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Nie interesuje mnie żaden biznes - jestem wolnym człowiekiem.
Ty możesz sobie brać udział w wyścigu szczurów, twoja wola, mnie to
nie interesuje.

12. Data: 2009-02-24 07:56:40

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 06:23, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Nie interesuje mnie żaden biznes - jestem wolnym człowiekiem.
> Ty możesz sobie brać udział w wyścigu szczurów, twoja wola, mnie to
> nie interesuje.

To nie widziales filmu Dederki.
Gratuluje "wolnosci".
To gdzie ostatnio wyjezdzales w ramach swojej wolnosci ekonomicznej i
spolecznej?

13. Data: 2009-02-24 08:41:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał:

> To nie widziales filmu Dederki.
> Gratuluje "wolnosci".
> To gdzie ostatnio wyjezdzales w ramach swojej wolnosci
> ekonomicznej i spolecznej?

Nie boli Cię jeszcze głowa od walenia w ten murek?

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2009-02-24 08:59:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 09:41, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Nie boli Cię jeszcze głowa od walenia w ten murek?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ona / Ono nie rozumie, że jestem domatorem i nie zmuszam juz siebie do
wyjazdów...
Kto ze mną chce się spotkać może zadzwonić i przyjechać najlepiej w
dobra pogodę, wtedy jestem na dworze - Polak w Polsce, czyli u
siebie...

15. Data: 2009-02-24 09:06:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ona / Ono nie rozumie, że jestem domatorem i nie zmuszam
> juz siebie do wyjazdów...
> Kto ze mną chce się spotkać może zadzwonić i przyjechać

Ale nie o to chodzi. Zupełnie. Byłeś kiedykolwiek na jakimś spędzie
amwayowców?

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-02-24 09:26:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 10:06, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ale nie o to chodzi. Zupełnie. Byłeś kiedykolwiek na jakimś spędzie
> amwayowców?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Dawno. Nie mam od dawna biznesu - dlatego, że uczciwie się nie da
w Polsce prowadzić, każdy pieniądz włożony jest kradziony przez mafię
"państwową". Po prostu Polska i Polacy jako naród mają przestać
istnieć. Oczywiście uważam to za ślepotę tych, którzy o tym
zdecydowali - pojdą do piachu szybciej niż reszta...
Ale byłem - była dobra zabawa - opowieści "jak doszedłem" - czyli
zwykły cloning, żadnego sekciarstwa - to twierdzenie o sekciarstwie to
psucie image przez eSBuców - nie mogli wejść "z boku", "kościółkowi"
też - to mi się podobało - chcesz wejść - jedź od dołu, albo kup od
upline'a... Ale za to pluli - dziennikarze też - ci od lafy za
"poparcie".

17. Data: 2009-02-24 09:27:54

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie o to chodzi. Zupełnie. Byłeś kiedykolwiek na jakimś spędzie
> amwayowców?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

W biznesie i poradach jestem nastawiony na realizm...

18. Data: 2009-02-24 09:34:06

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie boli Cię jeszcze głowa od walenia w ten murek?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Nie, zawsze są ludzie rzeczywiście szukający porady i to dla nich
piszę, choćby to był jeden człowiek w Polsce. Nie kieruję się
żądaniami hołoty. Oni dla mnie nie istnieją, bo wiem kim są. Nawet
znam ich nazwiska, rodziny, adresy. Pójdą szczekać dupami - wrogowie
Polaków i Słowian. NeoGułag jest dla nich zarezerwowany... Nawet gdyby
mieszkali w dowolnym kraju świata - znikną ich. Ale to nie ja decyduję
- jam jest gromkogoworitiel... :-))

19. Data: 2009-02-24 11:03:16

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie boli Cię jeszcze głowa od walenia w ten murek?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Murek to malo, to beton, zelbeton.

BARANINA