---TETRAPLEGIK---

1. Data: 2006-10-07 19:06:14

Temat: ---TETRAPLEGIK---
Od: "r.sos" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM .
jestem prawdziwym, rasowym kulawcem, w dodatku tetrusem C-5. C-6
CZY NA GRUPIE ZNAJDZIE SIE JAKIS TETRAPLEGIK Z PRADZIWEGO
ZDAZENIA?CHCIALABYM WYMIENIC SIE DOSWIADCZENIAMI;-)
pozdrawiam
Nicolla

2. Data: 2006-10-08 08:25:27

Temat: Re: ---TETRAPLEGIK---
Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

r.sos napisał(a):
> [...]
> CZY NA GRUPIE ZNAJDZIE SIE JAKIS TETRAPLEGIK Z PRADZIWEGO
> ZDAZENIA?CHCIALABYM WYMIENIC SIE DOSWIADCZENIAMI;-)

Hej.Ja jestem prawdziszy bo C-4, C-5 ;)

3. Data: 2006-10-08 10:54:45

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S."
> Hej.Ja jestem prawdziszy bo C-4, C-5 ;)

Ja tez jestem tetrusem C-5. C-6 w wyniku wady wrodzonej.

Leszek

4. Data: 2006-10-08 13:25:19

Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI napisał(a):
> Użytkownik "S.S."
>
> Ja tez jestem tetrusem C-5. C-6 w wyniku wady wrodzonej.
>
> Leszek

A ja skrecilem kark po skoku do wody ;)

5. Data: 2006-10-08 14:27:20

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S."
> A ja skrecilem kark po skoku do wody ;)

Wiekszosc znanych mi osob z moja wada ma uszkodzone kregi ledzwiowe, a lubie
byc inny i dlatego mam uszkodzone kregi szyjne :)

Leszek

6. Data: 2006-10-08 14:53:30

Od: "r.sos" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "S.S."

Ja natomiast kark skręciłam podczas brawurowej jazdy samochodem.
Słyszałam ostatnio o udanej operacji na rdzeniu kręgowym w Arizonie. Czy
może słyszeliście o jakichś podobnych spektakularnych osiągnięciach
medycznych w tej dziedzinie.

pozdro
Nicolla

7. Data: 2006-10-08 17:56:34

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słyszałam ostatnio o udanej operacji na rdzeniu kręgowym w Arizonie. Czy
> może słyszeliście o jakichś podobnych spektakularnych osiągnięciach

Ja jestem "tylko" C6/C7. Z tego co wiem, w USA niedozwolone jest obecnie
używanie komórek macierzystych do leczenia SCI. W wielu krajach nie ma
jednak tego typu zakazów. Poniżej trochę linków na temat tego, co się
obecnie dzieje w temacie terapii urazów rdzenia kręgowego:

http://www.stemcellschina.com/content/view/213/16/
http://clinicaltrials.gov/ct/gui/action/FindConditio
n?ui=D013119&recruiting=true
http://www.rimrehab.org/news/index.pl
http://www.proneuron.com/

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

8. Data: 2006-10-09 07:01:48

Od: "Adam Zielinski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"r.sos" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
> CZY NA GRUPIE ZNAJDZIE SIE JAKIS TETRAPLEGIK Z PRADZIWEGO
> ZDAZENIA?CHCIALABYM WYMIENIC SIE DOSWIADCZENIAMI;-)

A ja jestem tetrusem C3C4 - po brawurowej jezdzie motocyklem... ;) - jakies
pytania?
Pozdrawiam.

9. Data: 2006-10-09 07:17:44

Od: "Lemeridien" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja także jestem teraplegikiem, jestem też bardzo ciekawy badań i mimo, że
minęło 8 lat, wciąż wierzę w medycynę i w to że stanę, chociażby o
kulach........

10. Data: 2006-10-09 10:27:04

Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adam Zielinski napisał(a):
> "r.sos" <r...@g...pl> wrote in message
>>
> A ja jestem tetrusem C3C4 - po brawurowej jezdzie motocyklem... ;) - jakies
> pytania?
> Pozdrawiam.

A ja jestem C-4, C-5 i ledwo oddycham i nie moge siedziec ;)

Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
rozmowy telefoniczne przez modem
schizofrenia-renta-moga mi odebrac?
Rower trójkołowy z platformą z przodu już mam i jest super.
Czytak