TFX

1. Data: 2003-08-16 02:20:11

Temat: TFX
Od: "mateusz71" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosowałem TFX u mojej żony z powodu liszaja pokrzywkowego (schorzenie
alergiczne skóry). Po dwumiesięcznej kuracji nastąpiło całkowite ustąpienie
wykwitów pomimo odstawienia loratadyny i kortykosteroidów stosowanych
miejscowo. Ponadto przed kuracją żona prawie w każdym okresie jesienno-zimowym
przeziębiała się conajmniej raz. Po kuracji to też ustąpiło. Czyli ogólnie
rzecz biorąc polecam.

Matti

2. Data: 2003-08-16 02:23:04

Temat: Re: TFX
Od: "mateusz71" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście ten post miał być ODPOWIEDZIĄ na zapytanie o TFX. Ale jak widać,
albo mój komputer, albo zdolność koncentracji płata mi figle (może to przez tą
porę doby - "godzina wilków")

Otyłość - balonik do żołądka
fiz. jadrowa w leczeniu nowotworow.
duży sianiak i co dalej