Re: TNIJ CYTATY!!!

From: Ikselka <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: TNIJ CYTATY!!!
Date: Sun, 2 Dec 2007 13:02:34 +0100

Dnia Sun, 2 Dec 2007 12:57:43 +0100, Andrzej Litewka napisał(a):

> "Ikselka" news:1qtdf3i4754eg$.dkg26rnk9foy$.dlg@40tude.net

> Tylko potem te twoje durne śmieci leżą na dziesiątkach serwerów i zajmują
> miejsce.

> To nie jest prośba. Grupa mądrych osób kiedyś dawno temu wymyśliła zasady,
> do których masz się stosować a nie zgrywać tu świętą krowę.
> Wziąć pasa i na goły tyłek 20 pasów wypłacić,

Wara ci od mojego, durniu :-)
Coś ci się w główkę porobiło - przerost "ambicji" nad możliwościami :-DDD
Czym ty możesz płacić?! - tylko własnym chamstwem. Tej waluty aż nadto.

> bo tak ciężko zrozumieć
> wytyczne.

Wytyczne pozostały Ci we łbie jeszcze z czasów członkostwa w PZPR i co z
nich wynika dla mnie?
Spadaj, chamiszcze, nie tobie wyznaczać mi sygnatury.
Kup sobie szybszy modem albo mnie zabij - masz KF.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka