TOPAMAX , a dziecko ponizej 2 lat

1. Data: 2003-08-16 08:05:32

Temat: TOPAMAX , a dziecko ponizej 2 lat
Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy lek TOPAMAX moze byc podawany dziecku 12
miesiecznemu ??? W informacjach o leku jest napisane , ze moga go przyjmowac
dzieci powyzej 2 roku zycia .

Z gory THX
#StanSeba#
GG 70232

2. Data: 2003-08-17 00:45:59

Temat: Re: TOPAMAX , a dziecko ponizej 2 lat
Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie czy lek TOPAMAX moze byc podawany dziecku 12
> miesiecznemu ??? W informacjach o leku jest napisane , ze moga go
przyjmowac
> dzieci powyzej 2 roku zycia .

No to chyba wiedza co pisza? (2 lata=24 miesiace):))

> Z gory THX
> #StanSeba#
> GG 70232

Grabarz [Jak nie bedziecie sie stosowac do instrukcji to w koncu staniecie
sie moimi klientami:)]

3. Data: 2003-08-17 09:44:27

Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No to chyba wiedza co pisza? (2 lata=24 miesiace):))

> Grabarz [Jak nie bedziecie sie stosowac do instrukcji to w koncu

wiesz co ??? DEBIL JESTES !!!

4. Data: 2003-08-17 10:54:39

Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co ??? DEBIL JESTES !!!

No, jestem. Bo nie chce dawac dzieckuleku, na ktore jest za mlode. Ale ja
glupi jestem, nie ma co...
Ci, co pisza te instrukcje znaja sie na dzialaniu leku troche lepiej, od
przecietnego pacjenta, nieprazdaz?
Grabarz
ps. POdaj dokladnie definicje debila:)

5. Data: 2003-08-17 18:15:50

Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grabarz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Grabarz
> ps. POdaj dokladnie definicje debila:)
>
> debil (fr. débile z łc. debilis 'ułomny, słaby') ktoś niedorozwinięty
umysłowo. Hasło opracowano na podstawie "Słownika Wyrazów Obcych...

6. Data: 2003-08-17 21:02:54

Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umysłowo. Hasło opracowano na podstawie "Słownika Wyrazów Obcych...

No, to jak na razie jest to okreslenie osoby nie trzymajacej sie zalecen
dotyczacych lekow:) szczegolnie jak moze on zaszkodzic komus.
Grabarz
i tym akcentem koncze ten watek, bo nie ma sensu zasmiecac listy.

pieprzyki
TFX
Otyłość - balonik do żołądka
fiz. jadrowa w leczeniu nowotworow.