Przeklinam, bo mam taka zachcianke

1. Data: 2000-11-10 17:52:21

Temat: Przeklinam, bo mam taka zachcianke
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!!
Poklnelam sobie ostatnio, wiec i poklne dzisiaj, bo sobie tak mysle, ze nic
lepszego na stres nie ma lepszego niz porzadne poprzeklinanie sobie.
Ten KURWA msciwy, obsrany CHUJ, jak on smie mnie WKURWIAC, no jak wy KURWA
CHUJE PIERDOLONE? Jak mu PRZYJEBIE, to sie KURWA nie podniesie, wy KURWA
PIERDOLNIETE, WUJKOJEBCY ZJEBANE, wy KURWA dupy obsrane, ja sie jeszcze na
was za to zemszcze, ze sie KURWA tak PIERDOLICIE i pozwalacie na to, by mnie
jakis CHUJ WKURWIAL, wy KURWA zamiast cos zrobic z tym, to wy sie JEBANE
CHUJE PIERDOLICIE z calym zyciem, wy KURWA, KURWA, KURWA WUJKOJEBCY. Teraz
nie klne dlatego, ze KURWA ZJEBANIE musze, bo jestem WKURWIONA, teraz klne,
bo mi sie tak podoba, bo mam taka JEBANA zachcianke, a zreszta CHUJ wam do
tego. Wy KURWA ZJEBY PIERDOLONE, jak sie tak CHUICIE, to ja mam chec was
wszystkich ZAPIERDOLIC, nienawidze Was PIERDOLNIETE kutafony, nienawidze, bo
sie KURWA tak jebanie zawsze patrzycie, wszedzie tylko sa jakies PIERDOLONE
oczy, ktore tak WKURWIAJA, ze sie normalnie posrac mozna i porzygac KURWA.
Wy KURWA JEBANE SUKINSYNY, ja KURWA wam tak caly czas DOJEBUJE, ze az mam
nadzieje, ze sie wreszcie wszyscy CHUJE tak WKURWICIE, ze normalnie mnie tak
po normalnemu jak JEBANE WUJKOJEBCY ZJEBIECIE, a potem mnie normalnie KURWA
tak po chamsku jak POPIERDOLONE gnidy zaplonkujecie.
POPIERDALAM
Ania

1. Data: 2000-11-10 18:13:29

Temat: Re: Przeklinam, bo mam taka zachcianke
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Co Ty znowu wyprawiasz?

rgr

1. Data: 2000-11-10 19:01:01

Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
KURWA
> tak po chamsku jak POPIERDOLONE gnidy zaplonkujecie.

przeklina mozna.....ale wymysl jakies nowe przeklanstwa
bo te sa nudne jak flaki z olejem;)

pozdro
symbionista

1. Data: 2000-11-10 22:07:53

Od: "Anubi" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
KURWA
> tak po chamsku jak POPIERDOLONE gnidy zaplonkujecie.

Co tak KURWA cienko? ZA MAŁO KURWA, KURWA.

Anubi

1. Data: 2000-11-11 08:57:50

Temat: TRANSLATION: Przeklinam, bo mam taka zachcianke
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poklnelam sobie ostatnio, wiec i poklne dzisiaj, bo sobie tak mysle,
> ze nic lepszego na stres nie ma niz porzadne poprzeklinanie sobie.

To zależy gdzie się leży. Jeśli w gnoju to rzeczywiście nie ma innego
wyjścia no bo i skąd.
I wchodzi toto takie na parkiet przedszkola, na dywan, i brudzi, smrodzi,
a inne dzieciątka podrzucają te PIŁECZKI GNOJNE radośnie, z uśmiechem
od ucha do ucha jak
"symbionista" <s...@k...net.pl> albo
"Anubi" <b...@k...net.pl>
Chyba trzeba będzie zrobić specjalną listę wielbicieli przedszkola i gnoju
i co jakiś czas ją uaktualniać - może to coś da?

> Ten msciwy, jak on smie, no jak? Jak mu sie nie podniesie, wy, wy,
> ja sie jeszcze na was za to zemszcze, ze pozwalacie na to, by mnie
> jakis, wy zamiast cos zrobic z tym, to wy sie z calym zyciem, wy.
> Teraz nie klne dlatego, ze musze, bo jestem,

NO I POWINNAS ZOSTAC TAM GDZIE JESTES.
To nie jest miejsce dla takich filoLOGOW jak ty.

> teraz klne, bo mi sie tak podoba, bo mam taka zachcianke, a zreszta
> wam do tego. Wy, jak sie tak, to ja mam chec was wszystkich,
> nienawidze Was, nienawidze,
> BO SIE TAK ZAWSZE PATRZYCIE, WSZEDZIE TYLKO SA JAKIES OCZY,
> ze sie normalnie mozna porzygac.

I tak niestety zostanie już do końca twoich dni. Zawsze sie kotos
bedzie na ciebie patrzyl. Przeciez sama tego chcesz.
A JESLI NIE CHCESZ - WYJDŹ, trzsnij drzwiami i NIE WRACAJ.
Wtedy bedziesz miec spokoj.

SAMA SIE ZAPLONKUJ GNIDO JEDNA

zyczliwy

1. Data: 2000-11-11 12:52:56

Temat: A ze zdrówkiem wszystko w porządku ?
Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

><l...@p...onet.pl>

>Chyba trzeba będzie zrobić specjalną listę wielbicieli przedszkola i gnoju
i co jakiś czas ją uaktualniać - może to coś da?
Jak w temacie.

Plonk

--
Wysłane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

1. Data: 2000-11-11 14:39:59

Od: "Anubi" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

Proponuję także listę Honorowych Czyścicieli Gnoju. Dożywotnie pierwsze
miejsce na liście murowane. Będziesz nosił tytuł Pierwszego Gnojożercy.

[...]

O! A co to? Podpis jak pod donosem? Wychodzą lata ORMO-wskiej praktyki?
Niby czasy nie te, a niektórzy zawsze tacy sami. ;o)))

Anubi

PS. Tak w ogóle to zaprezentowałem fragment kabaretu (nie pomnę nazwy),
parodię kręcenia filmu 'Psy'. Przykro mi, że nie masz poczucia humoru.

1. Data: 2000-11-11 20:19:33

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepszego na stres nie ma lepszego niz porzadne poprzeklinanie sobie.
> Ten KURWA msciwy, obsrany CHUJ, jak on smie mnie WKURWIAC, no jak wy KURWA

hmmm...o takim sposobie obnizania stresu jeszcze nie slyszalem.

1. Data: 2000-11-12 14:46:00

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty znowu wyprawiasz?

Nie wiem :-(. Chyba sobie pisze.
Ania

1. Data: 2000-11-12 14:46:44

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeklina mozna.....ale wymysl jakies nowe przeklanstwa
> bo te sa nudne jak flaki z olejem;)

Kiedys na pewno wymysle, a wtedy zaprezentuje je tutaj :-).
Ania

Wygląd !!!
Prawdziwy problem
Pytania kobiet :)))