TRZY GODZINY w powietrzu??!

61. Data: 2020-03-18 20:54:02

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze pare godzin i stanie sie malpa, albo gorzej, czlowiekiem

nie strasz, ze kolejny Mr albo XL
---
Czas siem bac ludziow mowisz? ;P
A lustra siem nie boisz? ;)
Czas je znow stluc na kwasno ;P

62. Data: 2020-03-19 00:51:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 marca 2020 01:07:49 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> No to mamy pozamiatane. Trzy godziny w powietrzu to znaczy JEST JUŻ
> WSZĘDZIE.
> https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,25794133,myc-rec
e-dezynfekowac-przedmioty-przypominamy-co-wiemy-o.ht
ml?_gl=1*1jzvwxh*_ga*YW1wLTZrdnhrWnZqR0VzbkF2SWNNMHF
RcENUdVNXamJqT1VDS1h4MExvZnpiTHI0YlRtT2ZCY0JHTHRsejE
5Vk5YSlo.

> Brytyjczycy mają więc rację - jak zawsze racjonalni do bólu.
> https://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion
-zgonow/

Jest spona ;)
https://pl.pinterest.com/pin/863987509738979593/

63. Data: 2020-03-19 06:30:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 19:54, m...@g...com pisze:

> nie strasz, ze kolejny Mr albo XL
> ---
> Czas siem bac ludziow mowisz? ;P
> A lustra siem nie boisz? ;)
> Czas je znow stluc na kwasno ;P

KORONA RULES NIE BOJ ZABY

--
gazebo

64. Data: 2020-03-19 06:38:38

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

>Tylko patrzeć, jak ta kwarantanna wskrzesi Usenet.

Bedzie to, juz jest, wskrzeszenie w wersji zombie. Intelektualnie w kazdym
razie.

65. Data: 2020-03-19 09:01:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 01:07, XL pisze:

> Brytyjczycy mają więc rację - jak zawsze racjonalni do bólu.
> https://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion
-zgonow/

Coś zaczyna do nich docierać.
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-wielka-
brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

"W reakcji na trwający kryzys, królowa Elżbieta II zdecydowała się
wcześniej udać do zamku w Windsorze na ferie wielkanocne. W efekcie jej
cotygodniowe spotkania z premierem Johnsonem będą odbywały się w trybie
telekonferencji."

Faktycznie. Racjonalni. Plebs niech chodzi po ulicach i niech się
zaraża, a bogacze i tak sobie zorganizują kwarantannę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2020-03-19 09:06:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nie strasz, ze kolejny Mr albo XL
> [...]
Nie mow ze siedzisz
na kwarantannie
w hoteliku?!
jak GADowski ;P

67. Data: 2020-03-19 09:09:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 20:51, XL pisze:

> Czuję się zatem non stop przez ciebie inwigilowana - ty JEDNAK BEZ TEGO
> ANI RUSZ ?

Ty jesteś jak kościół. Nikt cię nie prosił o pisanie głupot, sama je
wciskasz nieproszona. Bez tego ani rusz.
A jak ktoś ci zwróci uwagę, że piszesz głupoty, to rozpaczasz, że jesteś
atakowana i prześladowana.
Przestań wrzucać antyszczepionkowe bzdury, homofobiczne, rasistowskie i
antysemickie głupoty, a twoje problemy same się rozwiążą. Całkiem
niedawno mądry człowiek powiedział, że nie wolno być obojętnym, więc
wiesz czego się spodziewać, gdy znowu to zrobisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2020-03-19 09:19:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

niedawno mądry człowiek powiedział, że nie wolno być obojętnym, więc
wiesz czego się spodziewać, gdy znowu to zrobisz.
Twoje problemy juz sie tak nie rozwionzom nawet jak przestaniesz PISac ;P
Nie jestesmy obojentni na to co PISzesz od dlugiego czasu zapewniam cie
jeszcze raz, sKOro nie zrozumiales lub jeszcze nie dotarlo... ;)))

69. Data: 2020-03-19 09:49:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Faktycznie. Racjonalni. Plebs niech chodzi po ulicach i niech się
> zaraża, a bogacze i tak sobie zorganizują kwarantannę.

To nie zależy od ,,bogactwa", tylko od ROZUMU akurat. Nikt plebsu na ulicę i
do dyskoteki nie wypędza z domu.
A krolowa ma 90 lat i JAK KAŻDY SENIOR (biedny czy bogaty) jest tu
najbardziej zagrożona.
Durniu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

70. Data: 2020-03-19 09:52:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> niedawno mądry człowiek powiedział, że nie wolno być obojętnym, więc
> wiesz czego się spodziewać, gdy znowu to zrobisz.

Jak ,,przestanę wrzucać", to ty, bocie, padniesz ?
Na to nie mogę być obojętna, bo ja bardzo lubię testować idiotyczne
programiki ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Kwarantanna!!! :)