Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!postnews.google.com!o6g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
From: J-23 <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: TVP - spot reklamowy Simplusa :(
Date: Sun, 5 Jul 2009 21:42:11 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 43
Message-ID: <4...@o...googlegroups.com>
References: <vmtc9ii6aiff$.1vdw0j01fwjku$.dlg@40tude.net>
<6...@y...googlegroups.com>
<1enn4egiidyat$.1fn4r0s0a915r.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 85.89.162.238
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1246855332 5140 127.0.0.1 (6 Jul 2009 04:42:12 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2009 04:42:12 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: o6g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=85.89.162.238;
posting-account=ZcysqQoAAAD2tKN9mQ6s-nDaS4c9I9sr
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11)
Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:462114
Ukryj nagłówki
On 5 Lip, 21:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 5 Jul 2009 10:01:41 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):
>
> > On 4 Lip, 21:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> >> Niemiecki okręt podwodny. Matka dzwoni do syna, syn odbiera telefon - na
> >> pokładzie okrętu. W niemal w tej samej chwili okręt zostaje namierzony i
> >> wszyscy giną. Salutowanie niemieckiego oficera w dowództwie po utracie
> >> załogi i okrętu.
>
> >> Poniżej wszelkiej krytyki po prostu. Jestem zbulwersowana tą reklamą :-(((
>
> > Film, ktorego fragment wykozystano w w/w reklamie to "Das Boot"
> > rezyserii Wolfganga Petersena, będący ekranizacja powiesci Lothara
> > Buchheima. Zarowno powiesc, jak i film sa swietne.
>
> Tzn można wykorzystac fakty zagłady ludzi do reklamy telefonów komórkowych?
> czy innego badziewia? - proponuję wobec tego World Trade Center, idealny
> obiekt pod wieloma względami, medialny, nada się - wiele osób będzie miało
> ubaw po pachy z takiej dobrej reklamy. Można reklamować np papier do
> drukarek - w momencie wybuchu mnóstwo kartek leciało z okien, zupełnie
> niezniszczony papier... Albo telefony komórkowe - proponuje wizję, kiedy
> ludzie zatrzasnięci w windzie komunikują się z najbliższymi na moment przed
> śmiercią... A były takie fakty tam, w czasie tego zdarzenia.
> :->
Nie rozumiem zupelnie o co Ci chodzi. W oryginale w ogole nie ma
takiej kwestii, ze tam cos mama... itede. A ze jakis "pimpus"
wykozystal istniejace dzielo i costam wybzdyczyl, to jest niegodne
uwagi. To jest tak, jakby sceny z "Pana Tadeusza" A.Wajdy zostaly
przerobione dla potrzeb reklamy, i np. scena grzybobrania pokazana
zostala jako scena zbierania tel. komorkowych? To tez traktowalabys to
powaznie, majac stosowna wiedze o istocie w/w sceny?
|