TVP - spot reklamowy Simplusa :(

31. Data: 2009-07-06 17:27:38

Temat: Re: TVP - spot reklamowy Simplusa :(
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lip, 18:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Ponieważ jednak szympansy stanowią większość, to reklamodwca ma mnie w
> d...ie, natomiast kieruje reklamę do szympansów własnie.

> Nie jestem filmofilem.
> I treśc filmu nie ma tu absolutnie znaczenia - ważne sa wartości
> nie-etyczne, które ta reklama przekazuje i na których się opiera aby zyskac
> zainteresowanie nieetycznych szympansów.

> Aha. Vivat ukrzyżowane męskie genitalia. I inne tego typu "superowe"
> elementy życia ludzkiego.
> "Arbeit macht frei!" - powinno byc napisane w spocie o polskich Urzędach
> Pracy. Byłoby to kompatybilne dosyć z ww. reklamą Simplusa.

pierdupierdupierdupierd...erd

32. Data: 2009-07-06 17:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jul 2009 10:27:38 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> pierdupierdupierdupierd...erd

No widzisz. A reklama Simplusa Ci się jednak podobie.

33. Data: 2009-07-06 17:52:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> yyyyyyy, nie skojarzylem tego ze smiercią zalogi.
>
> Co wydaje mi sie smieszne to napieta i smiertelnie powazna atmosfera na
> łodzi i
> nagle... idiotyczny dzwonek telefonu na pokładzie (ti-di di-di di-di
> di-di-daj :))
> Reklama idiotyczna , ale dlatego taka ze musi przyciagnąć uwagę.
> Gdyby byla zwykla nikt by tego nie zauwazyl. W tym problem.
>
> Staram sie nie wzracac uwagi na te telewizyjne debilizmy.
> I jeszcze mniej TV ogladam teraz.
> Redukcja do zera :)

No tak, debilizmy oglądane w internecie się od razu mniej debilnymi stają.

Qra, a prasa takoż

34. Data: 2009-07-07 08:02:03

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lip, 19:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No widzisz. A reklama Simplusa Ci się jednak podobie.

Skad wiesz ze cos mi sie podoba? Na jakiej podstawie budujesz sobie
wyobrazanie o moich gustach? Mieszasz wszelkie pojecia, i rodzaje
przekazu. Nie znasz filmu i wygadujesz glupoty. Mimo iz jest to film
wojenny, to jest w wymowie pacyfistyczny. Wynika z niego ze wojna
niszczy kazdedgo czlowieka, ze nie ma zwyciezcow, sa jedynie
przegrani. Nie jest wazne czy to jest relacja Niemca, czy kogos
innego. Wazny jest problem. Autor powiesci, bedacej podstawa
scenariusza, sam odbyl sluzbe wojskowa na U-bocie. Stad jego wiedza,
i realizm sytuacyjny. Jakie sa tu odniesienia do twoich skojarzen z
Urzedami Pracy, albo z genitaliami? Chyba ze glodnemu...??? Rzeczona
rekalme olewam. Bo czy mam sie martwic ze We fragmencie muzycznym
wykorzystanym w reklamie, spiewaja Sonsi ze "dobrze mu staje czerwony
kogucik", albo ze "szykuje sie na spotkanie z diablem", albo
wychwalaja supernarkotyk brazowa heroine, ktora uzaleznia od
pierwszego kopa. Czy twoim zdaniem nalezy wprowadzic cenzure?

35. Data: 2009-07-07 09:52:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jul 2009 01:02:03 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Skad wiesz ze cos mi sie podoba? Na jakiej podstawie budujesz sobie
> wyobrazanie o moich gustach?

Na podstawie Twoich wypowiedzi.

> [...]
> scenariusza, sam odbyl sluzbe wojskowa na U-bocie. Stad jego wiedza,
> i realizm sytuacyjny. Jakie sa tu odniesienia do twoich skojarzen z

Jeśli chodzi o genitalia akurat, to wykazujesz się niewiedza w najnowaszych
trendach "sztuki" :-)
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2602

> Chyba ze glodnemu...???

Jak wyżej.

> [...]
> wychwalaja supernarkotyk brazowa heroine, ktora uzaleznia od
> pierwszego kopa. Czy twoim zdaniem nalezy wprowadzic cenzure?

Należy wiedzieć, czym mozna się posługiwać, aby nie obrażać uczuć innych
ludzi, a swoich potencjalnych klientów w szczególności.
Mnie obrażają genitalia na krzyżu, bulwersuje hitlerowiec w reklamie
telefonu potencjalnie przeznaczonego dla mnie - i ja właśnie z powodu owej
reklamy na pewno nie pójdę po telefon do Simplusa, w odróżnieniu od rzesz
pawianów, którym się ona podoba.

36. Data: 2009-07-07 14:39:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 11:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Na podstawie Twoich wypowiedzi.

Jakich wypowiedzi?

> Jeśli chodzi o genitalia akurat, to wykazujesz się niewiedza w najnowaszych
> trendach "sztuki" :-)http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2602

to nie sa najnowsze trendy, w ogole nie sa trendy, i nie czytam takich
prawicowych wypocin

lipa

> [...]
> reklamy na pewno nie pójdę po telefon do Simplusa, w odróżnieniu od rzesz

mnie obraza sam krzyz, na ktorym jest wizerunek udreczonego faceta -
okropnosc, jak on musial cierpiec, i to sie upowszechnia?

Alarm , Alarm , Alarm !!!
Handełesy szantażują
LICHA
Zaniedbana :-)
dziecko, jako zastępstwo małżonka w domu