TVP1 - POETA !!!

41. Data: 2009-12-09 16:01:38

Temat: Re: TVP1 - POETA !!!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 15:49:51 +0100, Chiron napisał(a):

> WIersz o kocie? A może nawołując do wykonywania kary śmierci na niewinnych i
> bezbronnych ludziach?

Może ona z tych, co moja sąsiadka, "psy-miłująca" nad własne zaniedbane
dziecko.
--

Ikselka.

42. Data: 2009-12-09 16:07:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 15:55:13 +0100, Vilar napisał(a):

> Naprawdę??
> W zyciu jej tak nie odbierałam.
> Raczej jako osobę z dosyć wesołym, ironicznym i autoirynicznym nastawieniem
> do rzeczywistości, stroniącą od wszelkich postumentow.

Spróbowałaby się do któregoś zbliżyć zbyt śmiele... Woli siedzieć cicho i
udawać refleksyjnie autoironiczną babcię - mądra to ona jest, wie, że
lepiej się nie wychylać.

> A może to inni dorabiają jej twarz moralistki?
> MK
>
> PS. I miałam wrażenie, że Nobla dostała jednak za poezję.

A ja mam wrażenie, że za to, co Miłosz :/

> Zresztą zawsze zastanawiało mnie przyznawanie nagród/czytanie poezji
> tłumaczonej. Przecież taki czytelnik dostaje do rąk coś co jest złożeniem
> dwóch geniuszy (albo wręcz przeciwnie): autora i tłumacza.
> Żeby tłumaczyc poezję samemu trzeba być poetą (jak np. Barańczak i dlatego
> jego tłumaczenia są tak niesamowite)
> Pytanie teraz czy genialny tłumacz potrafi zrobić z gniota nieprawdopodobną
> poezję? A jesli tak, kto kto kurcze dostaje te Noble?

To jest jakaś diabelska machina dla mnie - z Szymborską i Miłoszem...

--

Ikselka.

43. Data: 2009-12-09 16:11:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 15:57:19 +0100, Vilar napisał(a):

> Ja tam nie wiem.
> Ja pożądam tylko Absolutu (ile to ma procent, że się spytam tak na boku?)
> I ten Absolut w jej wykonaniu dostaję.

Mnie on trochu śmierdzi...
--

Ikselka.

44. Data: 2009-12-09 16:29:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Dec 2009 16:41:17 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
m.googlegroups.com...

> Widzę, że zabawa w "kto się bardziej zagalopuje i wymyśli głupszy
> argument" trwa w najlepsze :-)
>
> Stalker

Jak szalet, to szalet...
--

Ikselka.

45. Data: 2009-12-10 06:28:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 10:05, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

n.googlegroups.com...
> [...]
qd.googlegroups.com...

> To tak jak Ty, o wkreceniu swojego fiuta w imadlo.
> Krec do woli, i z natchnieniem.
>
> J-23 itede...
>
> Pedał się odezwał.

marzyciel jestes
dokrecaj fiuta, bo tylko to ci pozostalo

J-23 itede...

46. Data: 2009-12-10 06:33:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 10:07, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

d.googlegroups.com...

qm.googlegroups.com...

> No tak, te ukochane przez Ciebie kacapy.
>
> J-23 itede...
>
> PS. swolocz do swoloczy ciagnie jak do miodu
>
> Pajac. W Brygadach Międzynarodowych byli też Rosjanie - to był drugi front
> komuszy w Europie.

Chyba Rosjan nie bylo?
Bo kto by ich mial wypuscic z ZSRR,
w czasach szalejacych czystek.
Ale wspomniany Swierczewski, za udzial w wojnie domowej w Hiszpanii,
otrzymal order Lenina. Nadany mu w Moskwie.
Czyli pewnie byl swoista "piata kolumna" rezimu bolszewickiego.
Ciekawostka jest ze w czasie pobytu w Hiszpanii,
zaprzyjaznil sie z E.Hemingway'em.

J-23 itede...

47. Data: 2009-12-10 09:04:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A coż to było droga IxI? Hm?
Proszę teraz dygnąć i przeprosić.
MK

48. Data: 2009-12-10 14:05:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 10:04:54 +0100, Vilar napisał(a):

> A coż to było droga IxI? Hm?
> Proszę teraz dygnąć i przeprosić.

Kogo i za co?
Szymborską, czy sąsiadkę?
--

Ikselka.

49. Data: 2009-12-10 15:08:59

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie! :-)))))))
Za porównanie do baby, co Ci śmiecie pod płot wyrzuca.
A ja jako jednostka poszkodowana na rozumie wręcz odwrotnie... sprzątam
pobliski las. Jak ten głup.
MK

50. Data: 2009-12-10 16:14:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 16:08:59 +0100, Vilar napisał(a):

> Mnie! :-)))))))
> Za porównanie do baby,

Ciebie porównywałam???
O żesz... To bardzo przepraszam, ale póki żywota - tego nie mam na myśli.

> co Ci śmiecie pod płot wyrzuca.

Nie śmiecie, tylko odpadki kuchenno-rzeźnicze, a to różnica JEDNAK... Kiedy
pod Twoją bramą natykałabyś się co rusz na wysypane wprost na ziemię (na
wjazd) resztki z obiadu (kości z kurczaka, makaron, jakieś sosy, plus
krwawe resztki mięsne, jakies bebechy, żyły, pokrojone płucka) - no to...
No a przechodzący ludzie, widząc pod bramą takie coś, co sobie myślą o
włąścicielu posesji???

> A ja jako jednostka poszkodowana na rozumie wręcz odwrotnie... sprzątam
> pobliski las. Jak ten głup.

Sorry, prócz pobliskiego lasu oraz drogi musiałabym wysprzątać jeszcze i
dwa sąsiednie końskie padoki sąsiada, bo stada psów rozwłóczą te odpadki po
nich.

--

Ikselka.

Szpiedzy w psychiatryku.