Tabletki

1. Data: 2002-11-11 19:02:23

Temat: Tabletki
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym sie roznia tabletki antykoncepcyjne Stendaril C i Mercilon. Poniewaz
milam tak dziwna sytuacje, iz jeden lekarz zapisal mi te pierwsz, podczas
kiedy poszlam do drugiego ten bardzo sie zdziwil poprzedia recepta i zakazal
mi brac te pierwsze. Czy bardzo sie roznia od siebie oba leki? Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

2. Data: 2002-11-11 20:42:25

Temat: Re: Tabletki
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czym sie roznia tabletki antykoncepcyjne Stendaril C i Mercilon.
Na przykład rodzajem gestagenu: Stediril 30 ma gestagen drugiej generacji a
Mercilon trzeciej generacji. Dawką estrogenów- Mercilon ma mniej. więcej:
http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/pages/tabletka
_podzial.htm

3. Data: 2002-11-11 22:42:50

Od: "Miłosz M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/pages/tabletka
_podzial.htm

Pytanie za 10 pkt.: Dlaczego nie mozna dostac sie do tej strony ze strony
gl. AM? Czy jest to jakas strona z ograniczeniem dostepu dla
wtajemniczonych? Pytam, bo bardzo odpowiada mi jej zawartosc - nie jest
potraktowana po lebkach. Moge ja potraktowac jako uzupelnienie wiedzy ze
studiow, czego niestety nie mozna powiedziec o powszechnie dostepnych
stronach. Czy macie jeszcze jakies tego typu ciekawe linki?
MiloszM

4. Data: 2002-11-12 22:14:54

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

_podzial.htm
Czy macie jeszcze jakies tego typu ciekawe linki?

http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/
Tu masz pozostałe ukryte serwisy warszawskiej AM

5. Data: 2002-11-12 22:22:10

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/
> Tu masz pozostałe ukryte serwisy warszawskiej AM
Sorry, wkleiłam złego linka, chodziło mi o ten:
http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/pages/inne_ser
wisy_www.htm

6. Data: 2002-11-13 16:11:52

Od: "Miłosz M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, to juz namierzylem:)) Myslalem o innych , np. tez uczelnianych.
Pozdrawiam, MiloszM

7. Data: 2002-11-15 16:15:47

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=8154295

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

8. Data: 2002-11-20 07:13:18

Od: Andrzej <w...@z...punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia Slowik - www.beep.pl wrote:

> [...]
>
> --
> Natalia Slowik,
> Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

Stedril należy do tzw. drugiej generacji z mało wybiórczym gestagenem a co
za tym idzie z większymi objawami pod postacią adrogenizacji, natiomiast
MErcilon nelży do tzw. III gen. z selektywnie pobudzającym receptory
progestagenowe, a minimalnie dz. na rec. androgenowe

Czy mozna bez recepty?
Dam pracę
Dam pracę
Nauka poprzez Internet?
sprzedaję książki z chemii i biochemii [REKLAMA]