Tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2006-12-29 21:57:46

Temat: Tabletki antykoncepcyjne
Od: lukas <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pragnę rozpocząć współżycie z moją partnerką. Zamierzamy stosować
doustne tabletki antykoncepcyjne. I tutaj pytanie do Was. Po jakim
czasie od rozpoczęcia spożycia takich tabletek działają one już w pełni
i można rozpocząć stosunki?

Pozdrawiam
lukas

2. Data: 2006-12-29 22:22:01

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne
Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Pragnę rozpocząć współżycie z moją partnerką. Zamierzamy stosować doustne
> tabletki antykoncepcyjne.

Ty nie musisz, wystarczy ze Ona bedzie je brala

3. Data: 2006-12-29 22:28:49

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

lukas wrote:
> [...]
> doustne tabletki antykoncepcyjne. I tutaj pytanie do Was. Po jakim
> czasie od rozpoczęcia spożycia takich tabletek działają one już w

ulotka, miliony ston w internecie... moze jestes zbyt mlody na to ze tak pytasz
;))

4. Data: 2006-12-30 19:34:43

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj lukas,

Dnia 29 grudnia 2006 (22:57:46)
Na temat "Tabletki antykoncepcyjne"

Ze środkow antykoncepcyjnych 'antykoncepcja hormonalna jest najbardziej
szkodliwa dla zdrowia fizycznego. Szkodliwość ta została przez medycynę
udowodniona już w latach 70.

Niefizjologiczny, nadmierny poziom sztucznych hormonów wprowadzonych do
organizmu kobiety wywołuje różnorodne (najczęściej szkodliwe) działania
uboczne; przede wszystkim w układzie naczyniowym, krzepliwości krwi i w
systemie przemiany materii. Na przykład opublikowane w angielskiej
literaturze fachowej wyniki badań wykazały, że ryzyko przypadków
śmiertelnych wśród użytkowniczek i byłych użytkowniczek antykoncepcji
hormonalnej z powodu zawałów serca i krwotoków mózgowych jest o 40%
większe od przeciętnej. Badania potwierdziły również związek
przyczynowo-skutkowy antykoncepcji hormonalnej z zakrzepicą układu
żylnego. Niektóre gestagenne środki hormonalne powodują nasilenie zmian
wątrobowych a także są przyczyną nadciśnienia i powikłań zakrzepowo-
zatorowych. Dr Rudolf Ehmann [1] wymienia sześć pozycji literatury
fachowej wykazującej istnienie związku między antykoncepcją doustną
hormonalną a rakiem szyjki macicy i sześć innych pozycji wykazujących
związek z rakiem endometrium.

Wyniki badań przeprowadzonych w latach osiemdziesiątych przez kilka nieza-
leżnych zespołów wykazują, że niuniknioną konsekwencją stosowania
antykoncepcji hormonalnej jest wzmożone ryzyko raka wątrobowokomórkowego'.
Ponadto wątroba na antykoncepcję hormonalną reaguje tworzeniem się
gruczolaków, które pomimo łagodnego charakteru - w przypadku pęknięcia
powodują znaczne zagrożenie trudnym do opanowania krwotokiem wątrobowym.

"Opublikowane w czerwcu w "Science" badania specjalistów Uniwersytetu Otago
w Nowej Zelandii wykazały, że kobiety stosujące doustne środki antykoncepcyjne
trzeciej generacji zawierające dezogestrel i gestoden są nawet 10-krotnie
bardziej narażone na zgon z powodu zakrzepowego zatoru płuc, niż te, które
tych środków nie stosowały"

Smutne jest także to, że nawet lekarze (których obowiązuje maksyma:
"przede wszystkim nie szkodzić"), lekceważąc uboczne skutki pigułki,
sami propagują stosowanie tego rodzaju antykoncepcji.

Intersują Cie zródła informacji to polecam:

1. R. Ehmann, Problemy planowania rodziny - Antykoncepcja i jej skutki,
Human Life International, Europa 1994.
2. E. Wójcik, Naturalna regulacja poczęć a antykoncepcja, w: Spojrzenia
na współczesną rodzinę w Polsce, Warszawa

P.S. Posiadając tą wiedzę życze miłego łykania Twojej dziewczynie i
płynących z tego korzysci ;]

Posesjusz

5. Data: 2007-01-01 16:08:31

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

odpowiedz znajdziesz tutaj:
http://www.e-aptekarz.pl/viewfaq.php?vid=41

6. Data: 2007-01-01 16:48:43

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna z nich działa od pierwszego dnia, ale nie wiem która i w któym dniu cyklu
trzeba ją wziąć.

7. Data: 2007-01-03 17:45:40

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

patrz:

8. Data: 2007-02-04 16:51:27

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

od kiedy dzialaja - zobacz tutaj:
http://www.e-aptekarz.pl/viewfaq.php?vid=41
pzdr

9. Data: 2007-02-04 20:51:43

Od: "Anka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj aktualne źródła informacji, nie sprzed 13 lat (materiały do nich zbierane
są z pewnością jeszcze starsze). Z tej prostej przyczyny o to proszę, że leki
sprzed 13-15 lat zawierały inne dawki hormonów i w trochę innej postaci niż
teraz.

pozdrawiam
Anka

Wzmocnienie po zabiegu usuniecia woreczka zolciowego
Neurolog poszukiwany
Poproszę o przetłumaczenie diagnozy
Pieluchomajtki dla inw. wojennego
jak długo zaraża się po wirusie?