Tabletki z kopru wloskiego

1. Data: 2002-03-05 09:39:08

Temat: Tabletki z kopru wloskiego
Od: "Elma" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przypadkowo poznałam przez ICQ osobę zajmujacą się medycyną naturalną
stosowana przez św. Hildegardę. Ponieważ mam w rodzinie pana cierpiącego na
dolegliwość określoną przez lekarkę jako nadwrażliwe jelito więc
skorzystałam z porady. Otrzymałam przesyłkę z pastylkami z kopru włoskiego i
dodatkowo z alpinia lekarską (ponoc wzmacnia serce). Stosowanie tych
tabletek zaowocowało długim okresem "spokojnego" jelita - praca jelit sie
wyregulowała, nieprzyjemne dolegliwości ustąpiły. Niestety obecnie obserwuję
stopniowy nawrót choroby. I mam problem, gdyz kontakt ze wspomnianą osobą
niespodziewanie się urwał i w zaden sposób nie mogę dotrzec do jakiegos
producenta takich pastylek. Pytałam w aptekach i sklepach zielarskich, ale
nie ma w sprzedazy kopru wloskiego w postaci tabletek. Jest tylko herbatka.
Stosowanie kopru w postaci sprasowanej jest jednak duzo wygodniejsze.
Byc moze ktoś zna prywatnego producenta, u którego mozna zamowić takie
pastylki? Albo ma kontakt z osobami zajmującymi sie medycyną św. Hildegardy
z Bingen?
Byłabym bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam serdecznie.
Elma

2. Data: 2002-03-05 12:25:25

Temat: Re: Tabletki z kopru wloskiego
Od: "Maciek Czekaj" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Producentem jest AFLOPA, co prawda kapsułki a nie tabletki. Nazwa handlowa
"OWOC KOPRU WŁOSKIEGO 400mg - kapsułki "
Wskazania: dolegliwości trawienne takie jak stany skurczowe żołądka i jelit,
uczucie pełności i wzdęcia; pomocniczo jako środek wykrztuśny w stanach
zapalnych oskrzeli z zalegającą gęstą wydzieliną.
Opakowanie: 3 blistry x 10szt. Cena ok.5zł

Pozdrawiam
Maciek Czekaj

http://zielarnia.pl Serwis poświęcony naturalnym metodom leczenia

3. Data: 2002-03-05 12:59:31

Od: "Elma" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuję za informację. Kapsulki jak najbardziej moga być. Teraz
tylko musze je znaleźć w jakiejś aptece lub sklepie zielarskim. Tam gdzie
bylam do tej pory i pytałam niczego takiego mi nie zaoferowali więc chyba
nie mieli pojęcia o istnieniu.
W ofercie podanej w zielarnia.pl znalazłam pozycję - koper włoski owoc za 2
zł., ale czy to są te kapsułki? Brak informacji.
Na stronie AFLOP-y niestety nie ma oferty dla klientów indywidualnych.
Pozdrawiam.
Elma

4. Data: 2002-03-05 17:30:49

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elma <e...@w...pl> w artykule news:a62fhn$q6t$1@news.tpi.pl pisze...
> [...]
> zł., ale czy to są te kapsułki? Brak informacji.
> Na stronie AFLOP-y niestety nie ma oferty dla klientów indywidualnych.

do apteki i powiedz zeby Ci zamowili :)
sciagna to jak chca nawet w 2 godziny....

--
Piotr

Co właściwie usłyszałam od lekarza?
orolaryngologia (Krakow)
zioła dla puszystych
L-karnityna
Prosba o pomoc w tlumaczeniu - 'perioral dermatitis'