Re: Tabletki zatrzymujące krwawienie

From: Monika <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Tabletki zatrzymujące krwawienie
Date: Thu, 31 Aug 2006 08:39:10 +0200

medea napisał(a):

> Wiesz, niektórzy lekarze tak bazgrzą, że różne rzeczy mogą Ci się
> wydawać. Ja też w podobnej sytuacji dostałam cyclonamine.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Pierwszy człon może brzmieć Cyclo ale potem jest przerwa (bardzo
wyraźna) chyba 3 coś tam, lub brak cyfry i jakiś drugi człon, który
wcześniej brałam za dawkowanie.
No ale nie jest to już istotne. Nie będę zawracała głowy na grupie tylko
przejdę się do apteki.
Dziękuję za odpowiedzi.
Teraz bardziej dręczy mnie pytanie, czy jest to lek niezbędny skoro
wczoraj plamienie było bardzo skąpe a dziś jeszcze go nie "namierzyłam"
;) Sukcesywnie z dnia na dzień zmniejszało się i nawet jeśli dziś
wystąpi to jestem pewna, że jutro czy pojutrze zniknie. Mój lekarz nie
miał niestety czasu na wysłuchanie tego i stwierdził, że plamienie jest
wielkim dyskomfortem i mam brać tabletki (których już mam dość).