Tajemnice czasu dojrzewania (broszura)

1. Data: 2002-04-30 19:32:15

Temat: Tajemnice czasu dojrzewania (broszura)
Od: "Mariusz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów...

Tak się zastanawiam...

Były kiedyś (z jakieś 6 lat temu) dostępne broszurki
"Tajemnice czasu dojrzewania - Chłopcy", oraz
"Tajemnice czasu dojrzewania - Dziewczęta"
Andrzeja Jaczewskiego (mogłem przekręcić nazwisko).
Czy wiecie, że zawierały... zdjęcia nagich dzieci(chyba 6-18 lat)...
Jak to mogło wtedy przejść...?
Dzisiaj chyba nie byłoby takiej możliwości?!

PS. Jestem ciekaw, w jaki sposób te dzieci zostały nakłonione do pozowania
podobnych zdjęć?

A może przesadzam?

Mariusz

2. Data: 2002-04-30 20:19:56

Temat: Re: Tajemnice czasu dojrzewania (broszura)
Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dzisiaj chyba nie byłoby takiej możliwości?!
>
> PS. Jestem ciekaw, w jaki sposób te dzieci zostały nakłonione do pozowania

no i co w tym takiego sensacyjnego, ze zawieraly zdjecia nagich dzieci?
widzisz cos niezdrowego w tym, ze broszurze naukowej znajduja sie zdjecia
pogladowe?
chyba masz racje... przesadzasz...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

świetlówka ultrafioletowa - szkodliwoś
rozszerzone naczynka
Jaka będzie grupa krwi dziecka ?
Długi pobyt w Indiach - jakie są najpowazniejsze zagrozenia
L-karnityna i odchudzanie