Tajemnicze ubytki w zebach

1. Data: 2000-09-29 02:53:45

Temat: Tajemnicze ubytki w zebach
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu walcze w ubytkami, w moim przypadku postepujace
wyzlobienie pomiedzy korona a korzeniem zeba, bezposrednio przy
dziasle. Nie ma tu prochnicy. Moi
stomatolodzy nie znaja przyczyny ich powstania i postepowania.
Niektorzy nazywaja je ubytkami klinowymi, inni to wykluczaja.
Jak leczyc?

Pozdrawiam
sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. Data: 2000-09-29 14:05:35

Temat: Re: Tajemnicze ubytki w zebach
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8r107n$7m7$...@n...deja.com...
> [...]
> stomatolodzy nie znaja przyczyny ich powstania i postepowania.
> Niektorzy nazywaja je ubytkami klinowymi, inni to wykluczaja.

Mam to samo. Jak się dotknie paznokciem to boli. Mój dentysta smaruje mi
to od czasu do czasu jakimś lakierem, ale nic nie pomaga :-(
Jacenty

3. Data: 2000-09-29 16:55:46

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jacenty
>
> Ja nawet wymyslilam sobie wypelnienie, bo standardowe nie
wytrzymywaly dlugo - ok. 2-3 miesiecy. W najwiekszym takim ubytku
poprosilam o jego zalakowanie. Minely ponad 3 m-ce i siedzi.

Jaka diagnoze wystawil Twoj dentysta, polecil moze jakas profilaktyke?

Dziekuje za wypowiedz

4. Data: 2000-09-29 22:26:41

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com napisał(a):

> [...]
> stomatolodzy nie znaja przyczyny ich powstania i postepowania.
> Niektorzy nazywaja je ubytkami klinowymi, inni to wykluczaja.

Zaplombować...Raz w tygodniu szczotkuj zęby i dziąsła ( inną -
przeznaczoną do tego celu szczoteczką) płynem Fluormex ( 6 kropli na
szczoteczkę)...Fluormex jest bardzo dobrym lekarstwem na ból zębów i
ochrania zęby przed próchnicą.

Kaja

5. Data: 2000-09-29 22:51:09

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a):

> Mam to samo. Jak się dotknie paznokciem to boli. Mój dentysta smaruje mi
> to od czasu do czasu jakimś lakierem, ale nic nie pomaga :-(

Szczotkuj Fluormexem...Mnie to kiedyś poleciła dentystka--nie chciała ruszyć
zęba i muszę powiedzieć, iż to jest środek bardzo skuteczny...Ubytki przy
dziąsłach trzeba oczywiście zaplombować.

Kaja

6. Data: 2000-10-05 17:12:00

Od: "Kasia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo - czy Fluormex jest na receptę?
Kasia
Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

7. Data: 2000-10-06 12:23:07

Temat: Re: Re: Tajemnicze ubytki w zebach
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@i...pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

>Mam to samo - czy Fluormex jest na receptę?
>Kasia
Ostatnio kupowalam bez recepty

Pozdrawiam
Gosia

8. Data: 2000-10-06 18:11:13

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> Mam to samo - czy Fluormex jest na receptę?
> Kasia

Nie wiem...Jak mi jest Fluormex potrzebny, to proszę o receptę jakiegoś
dentystę.
Zapytaj może w aptece.

Kaja

9. Data: 2000-10-07 09:21:14

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zęba i muszę powiedzieć, iż to jest środek bardzo skuteczny...Ubytki przy
> dziąsłach trzeba oczywiście zaplombować.

Dzięki za radę. Stosowałem kiedyś Elmex, też preparat fluorowy. Może
Fluoromex jest lepszy, spróbuję. Te bolące miejsca nie wyglądają jak ubytki.
To jest ledwo wyczuwalne paznokciem zagłębienie. Mam to od paru lat. Jakby
to był ubytek, to chyba połowy zęba bym już nie miał :-).
Pozdrawiam Jacenty

10. Data: 2000-10-07 12:11:00

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a):

> Dzięki za radę. Stosowałem kiedyś Elmex, też preparat fluorowy.

Elmex, to chyba pasta do zębów.

> Może
> Fluoromex jest lepszy, spróbuję.

Przypuszczam, że zęby Ciebie bolą także od zimnego powietrza, czy napojów,
lodów--Fluormex jest i na to świetnym lekarstwem.
Myj zęby tylko pastą do zębów z fluorem...dla mnie osobiście najlepsza jest
pasta "Aquafresh"... gdy umyję zęby jakąś pastą bez fluoru, to mnie bolą zęby.

> Te bolące miejsca nie wyglądają jak ubytki.
> To jest ledwo wyczuwalne paznokciem zagłębienie. Mam to od paru lat. Jakby
> to był ubytek, to chyba połowy zęba bym już nie miał :-).

Po prostu szkliwo popękało...Fluormex leczy i ochrania,... to jest zarazem
środek przeciwko próchnicy.
Przeczytaj sobie ulotkę.

Pozdrawiam
Kaja

Astma oskrzelowa i malutki Krzyś
Osteoporoza może być czynnikiem ryzyka choroby niedokrwiennej serca
dieta chlesterolowa.
Do "optymalnych"
Pytanie dot. choroby noworodka.