Tak bardzo sie boje...

101. Data: 2008-04-16 19:07:44

Temat: Re: Tak bardzo sie boje...
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 20:09, tren R <t...@p...pl> wrote:

> na pewno ja...
> więc dlaczego odnosisz się do moich zarzutów jako do zarzutów rzeczy
> pierwszych? :P

Heh, first things first :))

Pozdrawiam,
Fra

102. Data: 2008-04-16 22:34:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Sorry, sorry, TY TO POWIEDZIAŁEŚ. No dobra, zazdrosny jesteś, czy co?

łokropnie :)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

103. Data: 2008-04-16 22:35:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Heh, first things first :))

last but not least - tak to jakos szło... :)

104. Data: 2008-04-16 22:38:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> oczywiście. zawsze możesz wyjść :)

Zero inteligencji. Mało śmieszne. U mnie oczywiście - wpadam w kompleksy.
Masz coś jeszcze śmieszniejszego? ;(

michał

105. Data: 2008-04-16 22:56:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczy pierwsze wrote:

> Do rozpoznania intencji często wystarcza sama intuicja, zbudowane
> zaufanie czy chociażby sama znajomość danej osoby.

Intuicja, która najczęściej jest racjonalizacją?
To do rozpoznania inteligencji też powinna wystarczyć. Intuicja nadaje się
do rozpoznania czegokolwiek.

> Inteligencja może być miarą efektywności, jeśli takiej poszukujesz u
> ludzi, jednak ludzka natura ma skłonność do uprzedzeń, a na
> uprzedzeniach do ludzi sam możesz stracić najwięcej.

W dalszym ciagu nie odpowiedziałeś na pytanie, choc starałeś się przy okazji
trochę mądrych stwierdzeń wygłosić.
Przepraszam, jestem zdaje się niezbyt grzeczny.

michał

106. Data: 2008-04-16 23:10:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

> Czyli _po czym_ rozpoznaję :)

> Rozumiem. Tzn rozumiałam, do czasu dopóki nie zwróciłeś uwagi
> TrenR'owi, że odpowiedział _po czym_ rozpoznaje. Stwierdziłeś wtedy,
> że nie pytałeś, _po czym_ rozpoznaje, tylko _w jaki sposob_. To ja już
> nie kumam:) Wytłumacz mi w takim razie różnicę pomiędzy _w jaki
> sposób_ a _po czym_, i dlaczego dopowiedź TrenR'a była "niedobra" :)

Bardzo chętnie, tylko że bardziej sprecyzowane pytanie zadałem już tutaj:
[...]

A odpowiedź trenRa, że "po poczciu humoru", była odpowiedzią na pytanie "Po
czym rozpoznajesz?".
Natomiast "w jaki sposób?" jest pytaniem o szerszy kontekst zagadnienia. Z
opisowym włącznie. Sądzę, że jeśli ktoś znałby odpowiedź na takie pytanie,
to odpowiedziałby już z detalami dawno. Najwyraźniej są z tym jakieś
kłopoty. :)

michał

107. Data: 2008-04-17 08:43:56

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> [...]
> No bo każdy słucha i obserwuje, jeśli dysponuje tymi zmysłami, ale
> na co konkretnie zwracasz przy tych czynnościach uwagę?"

Prawdopodobnie jakakolwiek odpowiedź na to pytanie o objętość mniejszej
niż kilkaset stron, będzie mniejszym lub większym uproszczaniem.
Dla mnie wstępną oznaką inteligencji jest takt obyczajowy - inaczej
taktowność. Przy dalszych obserwacjach symptomy inteligencji idą
naprawdę w mnogość, oczywiście przy założeniu, że osoba inteligentna nie
jest np. na dużym kacu.

> [...]
> Z opisowym włącznie. Sądzę, że jeśli ktoś znałby odpowiedź na takie
> pytanie, to odpowiedziałby już z detalami dawno. Najwyraźniej są z tym

Jak wyżej. Obszerność odpowiedzi na twoje pytanie zniechęca do jej
udzielenia. Żebyś chociaż podał o jaką inteligencję ci chodzi:
inteligencją płynną czy skrystalizowaną, o który typ: kognitywną,
werbalną, emocjonalną, społeczną czy twórczą. Praktycznie każdą z nich
opisano w dziesiątkach, jeśli nie setkach czy tysiącach tomów. Zresztą
sam możesz się przejść do jakiejś większej księgarni i się przekonać ile
jest pozycji. Jeśli się nie ograniczysz do studium jakiegoś konkretnego
przypadku, to mało prawdopodobne, że ktoś zamieści na grupie jakiś esej.

108. Data: 2008-04-17 09:41:32

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 00:38, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Zero inteligencji. Mało śmieszne. U mnie oczywiście - wpadam w kompleksy.
> Masz coś jeszcze śmieszniejszego? ;(

mam, ale skoro nie przeszedłeś przez próbę żartu z najniższej
półki.... :)

109. Data: 2008-04-17 10:44:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 00:34:25 +0200, tren R napisał(a):

> łokropnie :)

E, to miłe jest :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

110. Data: 2008-04-17 13:17:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
>>> oczywiście. zawsze możesz wyjść :)

> mam, ale skoro nie przeszedłeś przez próbę żartu z najniższej
> półki.... :)

Cóż, starałem się. :)

michał

rutyna czyni...
Zwierzęta nie tylko w Szwecji)
Kuracja dla pana B. (wrażliwi - nie klikać na link).
BORDERLINE
Re: #do "podszywacza"