Tak bardzo sie boje...

51. Data: 2008-04-14 23:11:13

Temat: Re: Tak bardzo sie boje...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> po sposobie myślenia?

To było pytanie do XL. Ale jeśli chcesz, to też możesz odpowiedzieć, jak
rozpoznajesz.

michał

52. Data: 2008-04-15 06:30:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Apr 2008 00:11:10 +0200, michal napisał(a):

> Jesteś czarownicą? Mogę się domyślać, jakiego pokroju ludzie Ci nie
> odpowiadają. Ale czy mogłabyś zdradzić, jak rozpoznajesz ludzi
> inteligentnych? :)

Może odpowiem nie wprost: nie-inteligentni nie "łapią" dowcipów ;-PPP
--
XL wiosenna :-)

Korzystam tylko z serwera news.gazeta.pl, który jest zgodny z moim adresem
email i...@g...pl. podanym także w nagłówku postu.
Posty z innych serwerow to podszywki.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

53. Data: 2008-04-15 08:29:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Może odpowiem nie wprost: nie-inteligentni nie "łapią" dowcipów ;-PPP

To nie jest wyczerpująca odpowiedź. Powiedzmy, że są dowcipy
"niedozałapania". I jak to wtedy roztrzygnąć? :)

michał

54. Data: 2008-04-15 10:00:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Apr 2008 10:29:25 +0200, michal napisał(a):

> To nie jest wyczerpująca odpowiedź. Powiedzmy, że są dowcipy
> "niedozałapania".

Taaaak? Ten jest niezły.
;-P

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.

55. Data: 2008-04-15 18:00:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To było pytanie do XL. Ale jeśli chcesz, to też możesz odpowiedzieć, jak
> rozpoznajesz.

po poczuciu humoru - przede wszystkim

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

56. Data: 2008-04-15 18:10:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Apr 2008 20:00:08 +0200, tren R napisał(a):

> po poczuciu humoru - przede wszystkim

Graba! - toż i ja mu napisałam, że nie-inteligentni nie łapią dowcipów ;-P

57. Data: 2008-04-15 19:01:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Graba! - toż i ja mu napisałam, że nie-inteligentni nie łapią dowcipów ;-P

zwłaszcza na swój temat :)

58. Data: 2008-04-15 19:12:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Apr 2008 21:01:16 +0200, tren R napisał(a):

> zwłaszcza na swój temat :)

O to to :-)

59. Data: 2008-04-15 22:26:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> po poczuciu humoru - przede wszystkim

To znaczy?...

michał

60. Data: 2008-04-16 01:57:30

Od: "Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> Smierc. Czesc zycia. Nieuchronna. Wobec niej wszyscy jestesmy rowni.
> Podzialy przestaja istniec.
zupelnie jakbym czytala siebie.

bedzie dobrze.

wkoncu to tylko zycie.

rutyna czyni...
Zwierzęta nie tylko w Szwecji)
Kuracja dla pana B. (wrażliwi - nie klikać na link).
BORDERLINE
Re: #do "podszywacza"