Tak bardzo sie boje...

71. Data: 2008-04-16 12:02:56

Temat: Re: Tak bardzo sie boje...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jak to "nie pisz nic, jak Ikselka"? Przed chwilą przedstawiłam mój
> sposób - szczegółowo.

A to przepraszam, nie czytałem wszystkiego, co napisałaś.

michał

72. Data: 2008-04-16 12:05:26

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> I nie da się tego wyartykułować dokładniej?

Przyzwyczajony jestem do większej uprzejmości, ale tym razem postaram
się dostrzec twoją dobrą wolę.
W zależności jakim dysponujesz wzorcem, mogą to być poprawne odpowiedzi
testu, opinie autorytatywnych osób czy własne skojarzenia i wnioski,
porównujesz posiadane lub otrzymane informacje ze wzorcem.
Wzorców może być oczywiście mnogość i różnorodność.

73. Data: 2008-04-16 12:05:42

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 13:52, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Co się wygłupiasz? Napisz, że nie wiesz, albo nie pisz nic, jak Ikselka - i
> już.. :)

nie przejmuj się! wiem, ale nie powiem! i już... :)

> Nie przejmuj się! Ja też nie wiem, jak rozpoznać. Dlatego myślałem, że ktoś
> mi to wytłumaczy, a tymczasem wyszedłem na bufona. :)

co się wygłupiasz? tu ci nikt nic nie wytłumaczy. sam musisz do
wszystkiego dojść.
oczywiście jak wrócisz z bufona :))

74. Data: 2008-04-16 12:10:58

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 14:05, rzeczy pierwsze <r...@o...eu> wrote:

> W zale?no?ci jakim dysponujesz wzorcem, mog? to by? poprawne odpowiedzi
> testu, opinie autorytatywnych os?b czy w?asne skojarzenia i wnioski,
> por?wnujesz posiadane lub otrzymane informacje ze wzorcem.
> Wzorc?w mo?e by? oczywi?cie mnogo?? i r?norodno??.

najlepiej wszystko porównywać z jakimś wzorcem grupowym - w końcu
jesteśmy na jednej grupie i standardy powinny się wiązac z tym
miejscem. proponuję przy pomocy gałek czarnych i białych wyznaczyć
jakiś wzorzec, skonstruować skalę i jazda. np można by wtedy mówić o
kimś - "kolega z wynikiem -4skaje rokuje pozytywnie".

75. Data: 2008-04-16 12:12:35

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 13:18, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Ciekawe, czemu tak trudno odpowiedzieć na pytanie: "W jaki sposób
> rozpoznajesz ludzi inteligentnych?"
> Ty odpowiedziałeś na inne pytanie: "Po czym rozpoznajesz?...

W jaki sposob? Sluchajac i obserwujac.
Po czym? Po tym _co_ i _jak_ mowia, jak reaguja i zachowuja sie w
poszczegolnych sytuacjach.
Nalezaloby jednak rozroznic jeszcze rodzaje inteligencji, ale to temat
na oddzielny watek...

Fra

76. Data: 2008-04-16 12:34:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> nie przejmuj się! wiem, ale nie powiem! i już... :)

> co się wygłupiasz? tu ci nikt nic nie wytłumaczy. sam musisz do
> wszystkiego dojść.
> oczywiście jak wrócisz z bufona :))

E, to była przenośnia. Nawet nie wiem, gdzie jest ten bufon.
A na odpowiedź na pytanie chyba nie ma co liczyć rzeczywiście.
Będę po prostu pytał każdego, czy jest inteligentny, czy nie. Tak będzie
najprościej. ;D

michał

77. Data: 2008-04-16 12:37:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczy pierwsze wrote:

> [...]
> i wnioski, porównujesz posiadane lub otrzymane informacje ze wzorcem.
> Wzorców może być oczywiście mnogość i różnorodność.

A jaki wzorzec posiadasz, jeśli można, bo nie chcę być niegrzeczny. :)
Masz rację. Tamto zdanie było niegrzeczne.

michał

78. Data: 2008-04-16 12:39:57

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 14:34, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> E, to była przenośnia. Nawet nie wiem, gdzie jest ten bufon.

ja wiem :)

> A na odpowiedź na pytanie chyba nie ma co liczyć rzeczywiście.
> Będę po prostu pytał każdego, czy jest inteligentny, czy nie. Tak będzie
> najprościej. ;D

no tak, takie badanie zrobisz. i gówno się dowiesz :))

79. Data: 2008-04-16 12:40:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 05:39:57 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> ja wiem :)

> no tak, takie badanie zrobisz. i gówno się dowiesz :))

Będzie WIERZYŁ :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

80. Data: 2008-04-16 12:45:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

> [...]
> poszczegolnych sytuacjach.
> Nalezaloby jednak rozroznic jeszcze rodzaje inteligencji, ale to temat

W czasie słuchania i obserwowania jakie są symptomy, które pozwalają Ci
rozróżnić czy ustalić stopień inteligencji?
Tak, żebyś mogła sobie powiedzieć: Tak, ten jest inteligentny a tamten -
nie. Albo mniej od tego...
No bo każdy słucha i obserwuje, jeśli dysponuje tymi zmysłami, ale na co
konkretnie zwracasz przy tych czynnościach uwagę?
O to mi chodzi.

michał

rutyna czyni...
Zwierzęta nie tylko w Szwecji)
Kuracja dla pana B. (wrażliwi - nie klikać na link).
BORDERLINE
Re: #do "podszywacza"