Tak było, bez Ikselek, Dżdżownic.....

1. Data: 2012-05-06 20:30:14

Temat: Tak było, bez Ikselek, Dżdżownic.....
Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolę sopie popastować:

http://www.grupy.otopr.pl/ptysie,usn,3050812.html

http://www.grupy.otopr.pl/jakie-ciasta-na-swieta,usn
,3048640.html

to się chciało czytać, a ślinę trzeba było z klawiatury wycierać:
http://www.grupy.otopr.pl/thanksgivingindyk-pieczony
,usn,3047694.html

zauważcie jak się rozmawiało:
http://www.grupy.otopr.pl/mam-klopoty-z-tlumaczeniem
,usn,3074521.html

2. Data: 2012-05-06 20:39:26

Temat: Re: Tak było, bez Ikselek, Dżdżownic.....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 May 2012 22:30:14 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> zauważcie jak się rozmawiało:
> http://www.grupy.otopr.pl/mam-klopoty-z-tlumaczeniem
,usn,3074521.html

Owszem, była różnica w porównaniu do:

"Powiedz, ale tak szczerze, ty naprawdę jesteś taką głupią, zakompleksioną
kurą domową? Czy tylko udajesz? A może stary dwa razy dziennie wpierdol ci
spuszcza za głupie gadki w domu i dlatego wykorzystujesz szansę
odreagowania
tutaj? Bo tu ci się wydaje, że w każdym temacie możesz mieć ostatnie słowo?

Ale dla mnie już wystarczy, nie spuszczałem cię z szambem, bo czasem
podałaś
jakiś fajny przepis. W temacie "Portugali" przegięłaś.

Przyjmij do wiadomości, że takie wymądrzanie sie na każdy temat - czy się
ma
pojęcie czy nie - to oznaka skrajnej głupoty."

3. Data: 2012-05-06 21:22:45

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:39, Ikselka pisze:

> [...]
> ma
> pojęcie czy nie - to oznaka skrajnej głupoty."

Nie używało się też wtedy tekstów: "spierdalaj", "głupia cipa",
"głupiaś" itp.

--
MM

4. Data: 2012-05-06 21:53:46

Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"margaretha" <a...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

,usn,3074521.html

> Nie używało się też wtedy tekstów: "spierdalaj", "głupia cipa", "głupiaś"
> itp.

Meggi, tylko nie to, nie otwierajmy drugiego flejma, nie reaguj na idiotkę.
Przy okazji - wyciągnęłaś mi ją z szamba...

5. Data: 2012-05-06 23:06:06

Od: Bigos <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, May 6, 2012 4:30:14 PM UTC-4, Andy Niwinski wrote:
> [...]
,3048640.html

> to się chciało czytać, a ślinę trzeba było z klawiatury wycierać:

Powinienes sie synku leczyc.

6. Data: 2012-05-06 23:07:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 May 2012 16:06:06 -0700 (PDT), Bigos napisał(a):

,3048640.html

,usn,3047694.html

,usn,3074521.html

> Powinienes sie synku leczyc.

Będąc otoczonym wianuszkiem sobie podobnych? - nie da się.

7. Data: 2012-05-06 23:09:26

Od: Bigos <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, May 6, 2012 5:53:46 PM UTC-4, Andy Niwinski wrote:
> "margaretha" <a...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

,usn,3074521.html

> Meggi, tylko nie to, nie otwierajmy drugiego flejma, nie reaguj na idiotkę.
> Przy okazji - wyciągnęłaś mi ją z szamba...

Skoro nie chciales "flejma", to po jaki pryszcz, ten watek zainicjowales?
Lecz sie synku na nogi.

8. Data: 2012-05-06 23:09:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 23:22:45 +0200, margaretha napisał(a):

,usn,3074521.html

> Nie używało się też wtedy tekstów: "spierdalaj", "głupia cipa",
> "głupiaś" itp.

A "spuszczało się wpierdol"?

9. Data: 2012-05-06 23:16:25

Od: Bigos <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, May 6, 2012 4:30:14 PM UTC-4, Andy Niwinski wrote:
> Pozwolę sopie popastować:

Jestes "sopie" glupszy, niz Polska norma przewiduje.

10. Data: 2012-05-07 06:12:30

Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bigos" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
ion-forums@vbkv21...
On Sunday, May 6, 2012 4:30:14 PM UTC-4, Andy Niwinski wrote:
> Pozwolę sopie popastować:

>Jestes "sopie" glupszy, niz Polska norma przewiduje.
PLONK

batony energetyczne
Gotujcie szczawiową!
make free Calls Online