Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
From: XL <i...@g...pl>
Date: 13 Oct 2018 08:34:40 GMT

<Kviat> wrote:
> W dniu 2018-10-12 o 09:44, XL pisze:
>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>> <Kviat> wrote:
>>>> https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181019861-Afganistan
-Areszt-za-to-ze-nie-jest-sie-dziewica.html

ma-dziewczynki-chwala-sie-ciazami-w-glowie-sie-nie-m
iesci/ar/13560363

> [...]
>
> Więc sama widzisz do czego prowadzi religianctwo. Za brak dziewictwa
> wsadzają kobiety do więzień, a efektem zakazu edukacji są nastoletnie ciąże.
>
> I trzeba być zdrowo jebniętym żeby się przypierdolić do tego, że głupie
> dzieci "chwalą" się ciążami (i co to ma wspólnego z lewicą?) i
> równocześnie być przeciwnikiem edukacji takich dzieci.
>
> Najlepiej zakazać tej "lewackiej wolności" do publikacji zdjęć, co nie?
> Nie będzie publikacji, to nie będzie problemu. Zakazać wyświetlać
> "Kler", to pedofilia w kościele zniknie. Tak właśnie wygląda ta wasza

Czy to są zdjęcia polskich dziewczynek - nie wiesz. A raczej nie są. To po
pierwsze.
Po drugie - ubawiona jestem twoją słowną ekwilibrystyką, prowadzącą do
konkluzji, że te ciąże to wynik ZAKAZU edukacji.
Te ciąże to wynik obyczajowego ROZPRZĘŻENIA I PRZYZWOLENIA NA WSZYSTKO, a
to jest domena lewaków.

--
XL