Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

Subject: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sat, 13 Oct 2018 14:34:26 +0200

W dniu 2018-10-13 o 10:34, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>> W dniu 2018-10-12 o 09:44, XL pisze:
>>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>>> <Kviat> wrote:
>>>>> https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181019861-Afganistan
-Areszt-za-to-ze-nie-jest-sie-dziewica.html

ma-dziewczynki-chwala-sie-ciazami-w-glowie-sie-nie-m
iesci/ar/13560363

> Czy to są zdjęcia polskich dziewczynek - nie wiesz. A raczej nie są. To po
> pierwsze.

Po pierwsze czytasz i nie rozumiesz. Nic o Polsce nie pisałem...
Pis to stan umysłu, na świecie jest pełno pislamistów i Piotrowiczów,
nie tylko polskojęzycznych.

> Po drugie - ubawiona jestem twoją słowną ekwilibrystyką, prowadzącą do
> konkluzji, że te ciąże to wynik ZAKAZU edukacji.

Gdyby była edukacja, to byłoby ich mniej.
Czego nie rozumiesz?

> Te ciąże to wynik obyczajowego ROZPRZĘŻENIA I PRZYZWOLENIA NA WSZYSTKO, a
> to jest domena lewaków.

Jak zwykle bredzisz zamiast sprawdzić.

https://polki.pl/zwiazki-i-seks/antykoncepcja,coraz-
wiecej-ciaz-wsrod-nastolatek-z-najbiedniejszych-regi
onow,10411616,artykul.html

https://nowiny24.pl/liczba-rodzacych-nastolatek-spad
a-z-roku-na-rok/ar/10447310

"To, że maleje liczba matek w wieku nastu lat ma wiele przyczyn. - Te
przyczyny są różnorodne - twierdzi psycholog Natalia Tomala. - Jako
pierwsze, można wymienić przyczyny typowo statystyczne, demograficzne
takie, jak mniejsza liczba młodzieży. Inne przyczyny to większa
dostępność niektórych mniej skomplikowanych środków zapobiegania
niepożądanej ciąży, choćby tabletki ,,po", która była do niedawna
dostępna legalnie, a teraz nadal można do niej dotrzeć poprzez Internet."

"Natalia Tomala dodaje, że młodzież ma teraz większą wiedzę na temat
zachodzenia w ciążę, zapobiegania jej i wszystkiego, co się wiąże z
tematem seksu i rozrodczości, a zatem również zabezpieczeń przed
niepożądaną ciążą."

"- Wiedza ta jest zdobywana głównie poprzez Internet, ale być może mamy
już powoli za sobą okres, kiedy wiedza z sieci była niedokładna, pełna
nieścisłości i mało profesjonalna, a młodzież i dzieci nie umiały z niej
korzystać. Teraz to się zmienia - tłumaczy psycholog. - Być może dzieci
i młodzież właśnie on-line znajdują wiedzę, która pozwala im uniknąć
skutków przedwczesnego rozpoczynania życia seksualnego."

"Polska wciąż jednak należy do krajów Unii Europejskiej, w których
liczba ciąż nastolatek jest wyższa niż średnia. Wśród 28 państw
zajmujemy dziewiąte miejsce. Rekordowe pod tym względem są Rumunia i
Bułgaria, gdzie w roku 2014 około 10 proc. matek miało mniej niż 19 lat.
U nas ten wskaźnik wyniósł 3,5 proc."

https://www.newsweek.pl/polska/gus-liczba-mlodych-ma
tek-spadla-newsweepl/m7vqjc6

Edukacja robi swoje. Tylko dlaczego internet zamiast szkoły?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr