Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
From: XL <i...@g...pl>
Date: 13 Oct 2018 12:51:13 GMT

<Kviat> wrote:
> W dniu 2018-10-13 o 10:34, XL pisze:
>> <Kviat> wrote:
>>> W dniu 2018-10-12 o 09:44, XL pisze:
>>>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>> https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181019861-Afganistan
-Areszt-za-to-ze-nie-jest-sie-dziewica.html

ma-dziewczynki-chwala-sie-ciazami-w-glowie-sie-nie-m
iesci/ar/13560363

> Po pierwsze czytasz i nie rozumiesz. Nic o Polsce nie pisałem...
> Pis to stan umysłu, na świecie jest pełno pislamistów i Piotrowiczów,
> nie tylko polskojęzycznych.

Miło, że to zauważasz. Może wreszcie zrozumiesz, że nie da się NAS
lekceważyć.

> Gdyby była edukacja, to byłoby ich mniej.
> Czego nie rozumiesz?

Tego, jak można być tak durnym twierdząc, że NIE MA edukacji.

> Jak zwykle bredzisz zamiast sprawdzić.
>
> https://polki.pl/zwiazki-i-seks/antykoncepcja,coraz-
wiecej-ciaz-wsrod-nastolatek-z-najbiedniejszych-regi
onow,10411616,artykul.html

Polki.pl
Yhmmm.

> https://nowiny24.pl/liczba-rodzacych-nastolatek-spad
a-z-roku-na-rok/ar/10447310

No to zdecyduj

> [...]
> nieścisłości i mało profesjonalna, a młodzież i dzieci nie umiały z niej
> korzystać. Teraz to się zmienia - tłumaczy psycholog. - Być może dzieci
> i młodzież właśnie on-line znajdują wiedzę, która pozwala im uniknąć
> skutków przedwczesnego rozpoczynania życia seksualnego."
>
> "Polska wciąż jednak należy do krajów Unii Europejskiej, w których
> liczba ciąż nastolatek jest wyższa niż średnia. Wśród 28 państw
> zajmujemy dziewiąte miejsce. Rekordowe pod tym względem są Rumunia i
> Bułgaria, gdzie w roku 2014 około 10 proc. matek miało mniej niż 19 lat.

tek-spadla-newsweepl/m7vqjc6

ZAWSZE tyle było. U nas.

> Edukacja robi swoje. Tylko dlaczego internet zamiast szkoły?

Zamiast RODZINY, panie lewak.
Zamiast RODZINY. Którą chcecie rozpieprzyć.
Edukacji seksualnej nie nabywa się w szkole, 45 minut w tygodniu, od
dzwonka do dzwonka. Edukacja seksualna to sprawa KULTUROWA.
A wy, lewacy, mówicie dziewczynom pozbawionym właściwych wzorców, że
zamiast się szanować mają się ,,udostępniać" - bo istnieje antykoncepcja.
Tabletka (przed lub po) - to wasze dla nich remedium na efekty ich
upodlenia.
Spojrz na ulice miast i modę - dziewczyny ubierają się jak lafiryndy, a
chłopcy uważają je za towar do wzięcia (w przenośni i dosłownie). To jest
efekt lewackiej ,,edukacji" - być dziewicą to dziś wstyd!
LOL

--
XL