Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
From: XL <i...@g...pl>
Date: 13 Oct 2018 15:23:05 GMT

<Kviat> wrote:

> Trudno tego nie zauważyć :):)

> Gdybyś uczyła się historii, to wiedziałabyś, że głupców się nie lekceważy.
> A że jedną z form zwalczania głupoty jest jej wyśmiewanie... no cóż,
> masz pecha :)

> No przecież jest, sam podałem linki niżej, tyle że wciąż za mało, bo
> religianci protestują.
> Czego znowu nie rozumiesz?

a-z-roku-na-rok/ar/10447310

> No i sama widzisz, że dzięki edukacji jest mniej.

> Bredzisz.
> Przeciętna matka (o ojcu ministrancie z litości nie wspominając) ze wsi,
> która o ginekologu wie tyle ile usłyszała od koleżanki z miasta, nie
> jest w stanie czegokolwiek dziecku przekazać. A już tym bardziej, że w
> ogóle "o tych sprawach" w religianckich rodzinach się nie rozmawia, bo
> to grzech i idzie się za to do piekła.

Kiedy w ostatnich 50 latach byłeś na wsi? (ret.)
No i - NA WSI dziewczynKA w ciąży to zjawisko nieznane. To domena
,,oświeconych" (wg ciebie) miast.

> W linkach które ci podałem możesz wyczytać, że młodociane ciąże są
> często "dziedziczne". Nie bez powodu.

Oczywiście. Powód to BRAK WZORCÓW. Efekt lewackiego lansu.

> I to dlatego trzeba zwiększyć ilość religii?

Co ma piernik do wiatraka?
Trzeba WYCHOWYWAĆ. A szkoła tego nie zrobi. Powtarzasz lewackie bzdety,
jakoby to SZKOŁA miała wychowywać. Jak ma to robić, kiedy 50 lat komuny
wyrugowało ze szkoły wszelkie wychowanie, wraz z dobrymi kadrami
nauczycielskimi wyznającymi jakieś wartości, zastępując je (w drodze
negatywnej selekcji) chłoporobotniczym moralnym dnem?
I to dno, w kolejnym już pokoleniu, naucza kolejne już pokolenie moralnego
dna?

> Edukacja seksualna, jak sama nazwa wskazuje, to edukacja.

Edukacja, jak widzę, jest przez ciebie rozumiana jako tylko i wyłącznie
NAUCZANIE SZKOLNE. To się DOUCZ - że edukacja to nie tylko odbywa się też w
domu, na ulicy, za śmietnikiem, na obozie, w internecie, w autobusie, w
kinie, na stadionie itd.

> Bredzisz. Jest dokładnie odwrotnie.
> To religianci tak mówią. Kobiety mają się > udostępniać na życzenie samca,
> bo po to właśnie je panbuk stworzył. I taki wzorzec kościół ryje
> dzieciom w głowach już na lekcjach religii.

Pierwsze słyszę. No ale widać z nas dwojga to ty pilniej uczęszczałeś na
lekcje religii.
LOL

> Gorzej... nawet w publicznej TVpis
> https://natemat.pl/251027,kim-jest-ksiadz-stanislaw-
jurczuk-seksistowski-komentarz-u-jaworowicz

> I to was religiantów najbardziej boli :)
> Ze kobieta w końcu ma prawo do własnej decyzji.

...w sprawie czego?

> Nie. To remedium np. na gwałt. To gwałciciel jest podły,

Czy ty odróżniasz terminy ,,podłość" i ,,upodlenie"?
Z kim ja roznawiam...

> a nie zgwałcona
> kobieta. Wy religianci macie tak zryte banie, że nawet dobra od zła nie
> potraficie odróżnić.

J.w.

> I zapomniałaś wspomnieć, że w ciążę kobieta zwykle nie zachodzi
> samodzielnie... Więc skoro ta "podła" kobieta zaszła w ciążę, to pewnie
> przy pomocy boskiego palca.

J.w.

> I ty piszesz, że jesteś przeciwniczką islamu? Ha ha ha!
> A co, w burkach mają chodzić?

Jak nie w burkach, to z cyckami i tyłkoem na wierzchu? TO jest twój
modelowy wizerunek?

> Gówno cię powinno obchodzić, jak kto się ubiera.
> Tylko stare zdewociałe lafiryndy się oburzają. Z zazdrości, że same tak
> nie mogą.

,,Tak", nawet gdy były młode, też nie chodziły - chodzenie z dupą na
wierzchu nie jest celem życiowym normalnej kobiety. Inaczej jest w
pokoleniu kobiet wychowanym przez lewactwo - na młode lafiryndy.

> Bo tak zostali wychowani przez religiantów. W kościele uczą, że kobieta
> to towar dla faceda dany im przez panbuka.

Tylko w muzułmańskim.

> Bredzisz. Edukacja seksualna polega na tym, żeby nauczyć chłopców, że
> kobieta to człowiek, a nie kawałek mięsa rzucony im przez panbuka do posług.

Powiem tak: TEGO uczy porządna rodzina - i porządny ojciec. Poprzez
szanowanie kobiet w domu i poza nim.
I Kościoł Katolicki też tego uczy.

> A to, jak chodzą ubrane czy chodzą nieubrane nie ma kompletnie znaczenia.
> To tylko w zrytych religianckich głowach nagość kojarzy się wyłącznie z
> seksem.

To co, już kąpiesz się nago z synem czy córką? Nie masz dzieci? - pewnie
jacys twoi równie oświeceni jak ty sąsiedzi mają. Zaproponuj ich dzieciom
wspolną kąpiel nago. Powinni się zgodzić z entuzjazmem!
--
XL