Tak zwane zimno

1. Data: 2001-02-28 21:00:42

Temat: Re: Tak zwane zimno
Od: "Iza" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:678d.00000000.3a9e709f@newsgate.onet.pl...
> Jak z tym walczyć i jakie maści stosować?

Mi bardzo pomaga maśc Detromecyna. U mnie w przypadku opryszczki jest
rewelacyjna.

2. Data: 2001-03-01 15:54:07

Temat: Tak zwane zimno
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz pierwszy od dwudziestu kilku lat wyskoczyło mi na ustach tzw. "zimno".
Jak z tym walczyć i jakie maści stosować? Czy jest skuteczna pasta cynkowa lub
sachol?

Ile jest prawdy w opinii, że owo "zimno" ma się już do końca życia? Jak działa
mechanizm tej - chyba dobrze to określam - choroby?

Sławek

3. Data: 2001-03-01 16:47:24

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
"zimno".
> Jak z tym walczyć i jakie maści stosować? Czy jest skuteczna pasta cynkowa

polecam Wratizolin (albo Vratizolin, nie wiem jak sie to pisze)

4. Data: 2001-03-01 17:02:20

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile jest prawdy w opinii, że owo "zimno" ma się już do końca życia? Jak działa
> mechanizm tej - chyba dobrze to określam - choroby?

O ile dobrze pamiętam to chodzi o to, że owo "zimno" powoduje wirus przenoszony
drogą kropelkową. I jak takiego wirusa "złapiesz" to już go masz.

Adam

5. Data: 2001-03-01 23:16:02

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile dobrze pamiętam to chodzi o to, że owo "zimno" powoduje wirus
przenoszony
> drogą kropelkową. I jak takiego wirusa "złapiesz" to już go masz.
A i owszem... potem przez cale zycie przy spadku odpornosci moze sie
uaktywniac...
Jest podobno kilka preparatow na rynku antywirusowych... czasem dzilaja...

Lukasz
l...@p...pl

6. Data: 2001-03-02 08:21:50

Od: "Beatka" <b...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wirus opryszczki ma to do siebie, ze nie mozna wyleczyc go raz na zawsze.
"Przyczaja sie" na zakonczeniach nerwow i w czasie oslabienia organizmu lub
stresu atakuje. Bardzo skuteczna jest masc VRATIZOLIN, ktora mozesz kupic
bez recepty. Farmaceuci polecaja tez ZOVIRAX, ale jest bardzo drogi. Aby
leczenie bylo krotkotrwale powinienes masc nalozyc jak najszybciej po
zauwazeniu objawow opryszczki, tzn. juz w momencie, gdy odczuwasz
charakterystyczne tuz przed "wysypem" swedzenie lub pieczenie ust.
Pozdrawiam, Beata

7. Data: 2001-03-02 09:05:32

Od: "_pepis" <p...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał(a) w wiadomości: <3a9f57ed$1@news.vogel.pl>...
> [...]
>bez recepty. Farmaceuci polecaja tez ZOVIRAX, ale jest bardzo drogi. Aby
zovirax
kompletnie nie dziala wirus opryszczki jest wewnatrz nerwow
wiec na niego nie dziala masc
polecam przecztac w Farmakologii np prof Janca lub kazdej innej

8. Data: 2001-03-02 09:29:30

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <b...@w...opole.pl> skrev i meddelandet
> Wirus opryszczki ma to do siebie, ze nie mozna wyleczyc go raz na
zawsze.

Mozna, ale jest to bardzo trudne i niesamowicie kosztowne.
Polecam Zovirax w tabletkach. Leczenie trwa dlugo, nawet czasami ponad
rok. A jak sie juz wyleczysz, znow mozesz sie zarazic...

magda

9. Data: 2001-03-03 09:11:40

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jest nowy zel na opryszczke - VIRU-MERZ
Jego przewaga nad wyminienionymi w Waszych postach masciami polega na tym,
ze po jego zastosowaniu tworzy sie "skorupka" na wardze, ktora nie jest tak
podatna na scieranie jak posmarowanie mascia.

pozdrawiam

blitzkrieg

> [...]

działa
> mechanizm tej - chyba dobrze to określam - choroby?

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

WAPN
jod radioaktywny a niedoczynnosc tarczycy
Komisja
Dieta Optymalna
Anafaza