Re: Taką Polskę mamy!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Taką Polskę mamy!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Oct 2017 17:02:17 GMT

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Pytanie brzmi: co ty palisz?

> http://www.swietokrzyskipn.org.pl/sciezki-edukacyjne
/sladem-czarownic-poganskich-kultow-i-powstanczych-k
ryjowek/tu-nie-zawsze-byl-las-sukcesja-pierwotna/

> "Przykładem takich zmian może być rosnąca populacja kornika drukarza
> podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. Naturalny ekosystem
> leśny doskonale radzi sobie z taką sytuacją, odpowiadając zwiększeniem
> liczby osobników gatunków zjadających korniki: drapieżnych owadów,
> dzięciołów czy pajęczaków."

Gorzej radzi sobie sama jodła, której prawie już tu nie ma. Nazwa się juz
zdezaktualizowała :->

> Jak widać więcej od ciebie.
> Niszczenie puszczy nie ma nic wspólnego z gospodarką leśną. Tam chodzi
> tylko o kasę i drewno.

Może i tak i ci z tego. Puszczę tropikalną wycięto i krzyku nie ma. Tam też
żyją ludzie i chcą pracowac i mieszkać na poziomie, a nie być tylko
rezerwatem nędzy dla miastowych ,,panów", co to raz w roku przyjadą na
tydzień i rzucą do czapki dolara :->

> Pislamiści puszczę mają w dupie, tak jak cały
> świat mają w dupie. Kasa, kasa, kasa i zero wyobraźni. To samo jest w
> innych sprawach.

Za PO było lepi!

> Na razie to pislamiści sami rozpieprzają przyrodę w Polsce, a nie jacyś
> tam muzułmanie. Co to za gówniany argument zresztą? To niby sprawia, że
> pislamiści puszczy nie wycinają, czy co? Przez ten twój bałagan w głowie
> znowu pieprzysz od rzeczy.
>
> PS.
> To w końcu podasz te źródła, które twierdzą, że Stalinowi przyznano
> Nobla?

Źródła, jakich oczekujesz, dawno zostały zniszczone - ale archiwum
,,Svobody" i Wolnej Europy" prawdę ci powie. Ja nie będę ci gotowca
zapewniać, bo nie mam w tym żadnego interesu.
Są jeszcze w Polsce tacy, co ich słuchali i innym przekazali. I ja jestem
jednym z nich.

> Czy może nastąpiło spięcie w twoim mózgu na skutek rozbieżności
> rzeczywistości z twoimi urojeniami?

Bo powinnam uznawac za rzeczywistość to, co ty za nią uznajesz?
LOL

--
XL