Taki pomysł

1. Data: 2015-07-01 23:56:58

Temat: Taki pomysł
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A gdyby tak zrobić w internecie, na blogu, naprzykład takie ogłoszenie czy prośbę, by
kobiety za pomocą smartfona lub inne.... strzeliły sobie fotki swojej cipy. Nie musi
być osoba pokazana, chodzi o cipę, ale może być i osoba z cipą i przesyłały mailem,
gdyż każda cipa jest inna i tym samym wyjątkowa, by zrobić cipiastą kolekcje. Zdjęcia
oczywiście bez wiedzy i zgody autorki nie mogłyby być nigdzie publikowane, a te panie
udzielające zgodę, powiększyć do rozmiaru obrazu na ścianę, oprawić i zrobić cipiastą
wystawę fotograficzną, gdzie oczywiście zaproszenie wystawione na wystawę honorowo.
Myślicie jakby to było przyjęte?

2. Data: 2015-07-02 05:02:49

Temat: Re: Taki pomysł
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2015 o 23:56, Penetrator pisze:
> A gdyby tak zrobić w internecie,

pomysl jest taki zebym sie w koncu mogl polozyc spac

--
gazebo

3. Data: 2015-07-02 14:58:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-01 o 23:56, Penetrator pisze:
> A gdyby tak zrobić w internecie

A nie masz tam w okolicy jakiej chętnej dziewczyny? Przestałbyś gwałcić
psp...

Ewa

4. Data: 2015-07-02 15:18:47

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
> A gdyby tak zrobić w internecie

A nie masz tam w okolicy jakiej chętnej dziewczyny? Przestałbyś gwałcić

Właśnie dlatego się rozkręciłem w tym temacie, bo działam na zasadzie przeniesienia z
życia a nie frustracji, jak nie mam w życiu seksualnych motywów to glob pisze
naprzykład o fizyce kwantowej, jak się pojawi motyw seksualny glob pisze o seksie.
Ale jak nie chcesz mi cipki wysłać to się nie pogniewam przecież, nie jestem
katolikiem, aby ciebie zmuszać, chociaż byłoby miło z twojej strony...właśnie...

5. Data: 2015-07-03 17:58:32

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2015 o 14:58, FEniks pisze:

> A nie masz tam w okolicy jakiej chętnej dziewczyny? Przestałbyś gwałcić
> psp...
>
> Ewa

Chiron jest

--
gazebo

6. Data: 2015-07-03 18:44:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>Chiron jest

Chiron jest cipą? W sumie ciężko zaprzeczyć.

7. Data: 2015-07-03 18:47:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup
- pokaż cytowany tekst -
Chiron jest cipą? W sumie ciężko zaprzeczyć.

Chiron nie jest cipą. Jak możesz, to bezczelna niegodziwość, tak obrażać cipy.

O wojnie płci, jej przyczynie i skutkach.
Poradnik: jak być fanatykiem ateistycznym? Część I
Oglądacie grę o tron?
Moje posty najciekawsze
Globikowi się spodoba - Cipka jest święta - o mnichu, który sławił cipki