Takie tam przemyślenia

1. Data: 2002-11-13 17:10:02

Temat: Re: Takie tam przemyślenia
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Nov 2002 19:02:37 +0100, Eulalka <e...@w...pl>
wrote:

>Mówi?, ?e ?ycie zaczyna si? po 30-tce...... albo si? zacina po
>30-tce..... sama ju? nie wiem :-)))) W ka?dym razie, jak wywiesili
>flagi w poniedzia?ek, stukn??a mi ta cholerna 30-tka.
>Niby nic, ale jak mia?am 15 lat to s?dzi?am, ?e 30 to ju? straszna
>staro??, eutanazja tylko ju? na w?asn? pro?b? :-)))
>Ale chyba ka?dy 15-latek tak my?li.....
>W ka?dym razie wczoraj stan??am twarz? w twarz z t? "staro?ci?" :-)))
>no i po chwilowym, do?ku "zadar?am kieck?" i z humorem id? dalej czego
>i Wam kochane 30-tki (i nie tylko) ?ycz?.
>Eulalka

aaaaa, wszystkiego spzonionego najlepszego. pelnai zycia,
pamietam, jak mialam 30 lat, hehehehe jaaaak to dawno temu ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-13 18:02:37

Temat: Takie tam przemyślenia
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówią, że życie zaczyna się po 30-tce...... albo się zacina po
30-tce..... sama już nie wiem :-)))) W każdym razie, jak wywiesili
flagi w poniedziałek, stuknęła mi ta cholerna 30-tka.
Niby nic, ale jak miałam 15 lat to sądziłam, że 30 to już straszna
starość, eutanazja tylko już na własną prośbę :-)))
Ale chyba każdy 15-latek tak myśli.....
W każdym razie wczoraj stanęłam twarzą w twarz z tą "starością" :-)))
no i po chwilowym, dołku "zadarłam kieckę" i z humorem idę dalej czego
i Wam kochane 30-tki (i nie tylko) życzę.
Eulalka

1. Data: 2002-11-13 18:27:44

Temat: Re: Takie tam przemy?lenia
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ech młodość.... kiedy to było te 30 lat....:)
pozdrawiam młodsze kolezanki
Ania

1. Data: 2002-11-13 18:29:23

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz wkrótce dołączę do Ciebie
A przy okazji - kolejnej 30 przy robótkach ... bez okularów (mam nadzieję,że
jeszcz ich nie masz ???? hi, hi...)
Larysa, która musi udać się do okulisty

1. Data: 2002-11-13 18:40:25

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

He he he! Ja już 2,5 roku po tej liczbie i już od roku w okularkach! Tylko
teraz okazało się, że są za słabe - he he he he
Pozdrawiam
nos do góry
pomyśl - ile rzeczy możesz "wyrobótkować" przez kolejne 30 lat! ;)))
kasiabe(Szczecin)

1. Data: 2002-11-14 07:26:52

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jeszcze przed 30-tka (dokladnie za 5,5 roku mi stuknie :)), a juz w
okularkach (od liceum) :)
A co do wyobrazen z dziecinstwa - ja juz 20-latkow uwazalam za wapniakow i
sztywniakow :)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-14 07:27:22

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mówią, że życie zaczyna się po 30-tce...... albo się zacina po
> 30-tce..... sama już nie wiem :-)))) (...)

To nie jest prawda. Życie zaczyna sie po 50 - ce :-)))))
Wszystkiego najlepszego. :-)

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-11-14 07:30:09

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kuleczka" <k...@p...onet.pl> :

> A ja jeszcze przed 30-tka (dokladnie za 5,5 roku mi stuknie :)), a juz
> w okularkach (od liceum) :)

No to prawie jak ja, mi stuknie za 5 lat i 1,5 miesiaca :), ale okularkow
nie nosze :))) Chociaz pewnie to kwestia czasu, i komputer i robotki
reczne zle robia dla oczu :(

> A co do wyobrazen z dziecinstwa - ja juz 20-latkow uwazalam za
> wapniakow i sztywniakow :)

O, to podobnie jak ja :) Wydawalo mi sie, ze czlowiek jest juz wtedy tak
dorosly, taki powazny, taki stary :)))

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-14 07:45:48

Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
..
> "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> :

Eulalko, Wszystkiego najlepszego !!!!!!!!! Zazdroszczę Ci niemania okularów
:)))

> No to prawie jak ja, mi stuknie za 5 lat i 1,5 miesiaca :), ale okularkow
> nie nosze :))) Chociaz pewnie to kwestia czasu, i komputer i robotki
> reczne zle robia dla oczu :(

A skoro wszyscy się zaczynają demaskować, to ja będę następna :))
Ja prawie tyle samo co dziewczyny, za 5 lat i 9 miesięcy (ooo jeszcze
zdążyłabym mieć pięcioletnie dziecko do trzydziestki :))) )
A okulary też od szkoły średniej, ale ja nie widzę daleko, tzn. teraz to
daleko to już tak blisko, że robótkować bez okularów się nei da. A tu
jeszcze ciągle przed kompem, nie wiem, kiedyś chyba oślepnę całkowicie (ale
to nic, na drutach mogę już robić bez patrzenia, no przy prostym wzorze, ale
prawe i lewe odróżniam bez patrzenai :), muszę tylko potrenować resztę,
najtrudniej pewnie będzie z xxx :))

> O, to podobnie jak ja :) Wydawalo mi sie, ze czlowiek jest juz wtedy tak
> dorosly, taki powazny, taki stary :)))

oj, prawie dziadki z siwymi brodami, a teraz to takie młodziaki ;))))

> Pozdrawiam,
> Monika

Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-11-14 08:30:36

Temat: Odp: Takie tam przemy?lenia
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje serdeczne życzenia. Sto lat, a może i dłużej..... Na robótkowaniu
przede wszystkim.

> W każdym razie wczoraj stanęłam twarzą w twarz z tą "starością" :-)))

Staruszko kochana, ja już zapomniałam kiedy miałam 30.

> no i po chwilowym, dołku "zadarłam kieckę" i z humorem idę dalej czego
> i Wam kochane 30-tki (i nie tylko) życzę.
No to szerokiej drogi.

Buziaczki

Ela

czy ktos wie?