Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2003-07-10 21:37:25

Temat: Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne
Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kilku miesięcy moja dziewczyna bierze Harmonet.
Wszystko było by OK gdyby nie jego cena 30zł i to że nie jest
on refundowany. Co polecacie zaproponować lekarzowi jako inne tabletki
które będą tanie a zarazem bezpieczne dla organizmu ?

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

2. Data: 2003-07-10 21:42:51

Temat: Re: Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> napisał w wiadomości

Co polecacie zaproponować lekarzowi jako inne tabletki
> które będą tanie a zarazem bezpieczne dla organizmu ?

Raczej niech lekarz zaproponuje..........

Ewa

3. Data: 2003-07-10 21:49:04

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej niech lekarz zaproponuje..........

Oczywiście lekarz podejmuje decyzje jednak w praktyce wychodzi na to
że często polecane sa leki najdroższe, niekoniecznie najlepsze.
Gdy moja dziewczyna po raz pierwszy udała się do ginekologa po tabletki
anty.
nie została W OGÓLE przebadana. Nie było nawet żadnej rozmowy o przebytych
chorobach
czy też ogólnym stanie zdrowia. Po prostu przyszła, powiedziała co chce i
otrzymała recepte.
Tyle tylko że Harmonet jest jednym z najdroższych i do tego nie
refundowanych tabletek :-/
Chciał bym więc dowiedzieć sie czy tanie tabletki są gorsze oraz czy są
jakieś z tanich które
są w większości przypadków szczególnie dobrze tolerowane przez organizm ?

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

4. Data: 2003-07-10 22:11:51

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciał bym więc dowiedzieć sie czy tanie tabletki są gorsze oraz czy są
> jakieś z tanich które
> są w większości przypadków szczególnie dobrze tolerowane przez organizm ?

Na tak postawione pytanie z pewnością nie uzyskasz konkretnej odpowiedzi. Bo
co to znaczy "gorsze"?
Co do tolerancji - nie ma dwóch identycznych organizmów i to, co ktoś
toleruje doskonale, dla innego może być zupełnie nietrafione. Osobiście
świetnie tolerowałam pigułki starszej generacji, będące na rynku już
b.długo. Refundowane, kosztowały bodajże 2,80zł. Z kolei dość popularny
preparat, z całą pewnością nowszy (nierefundowany) okazał się w moim
przypadku kompletnym niewypałem.

Tak więc nikt Ci nie powie, co jest "lepsze" lub "gorsze".
Pigułki generalnie dobiera się metodą prób i błędów (oczywiście
przeprowadzając wcześniej wywiad).

Pozdr. Ewa

5. Data: 2003-07-11 07:18:11

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak na marginesie mówisz że 30 zł/ms na tabletki to duży wydatek dla
twojej dziewczyny (ewentualnie twój jesli jej na ten cel dajesz kase), ale
czy przeliczyłes kosz który bys musiał ponieść używając prezerwatyw w skali
miesiąca?

Wydaje mi się że tabletki to i tak połowe mniejszy koszt niż prewzerwatywy
no i oczywiscie bezpieczniejszy.

Pozdrawiam Pucuś

6. Data: 2003-07-11 07:34:45

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pucus" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miesiąca?
>
> Wydaje mi się że tabletki to i tak połowe mniejszy koszt niż prewzerwatywy

ze nie wsponmę o wychowaniu i utrzymaniu dziecka ,wierz mi za 30 zł sie nie
da :)
pozdrawiam
p .z tabletkami tez za 30 zł.

7. Data: 2003-07-11 07:54:42

Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Ja zazywam Stediril 30, kosztuje ok.9 zl. Przeszlam na niego po Femodenie,
ktory troche zle tolerowalam (kosztowal ok.25 zl). Nie znam skladu
Harmonetu, ale byc moze nie ma tanszego odpowiednika o podobnym skladzie?.
Moim zdaniem najlepiej zapytac lekarza, czy moze zmienic ten lek na cos
tanszego i juz.
pzdr Zuza

8. Data: 2003-07-11 08:23:40

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> Ja zazywam Stediril 30, kosztuje ok.9 zl.

Oooo, no to mocno podrożał w takim razie..........

Pozdr. Ewa

9. Data: 2003-07-11 08:53:05

Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo, no to mocno podrożał w takim razie..........
> Pozdr. Ewa
uscislam: bez recepty kosztuje ok. 9zl za opakowanie, ale jest znizka
oczywiscie i za ta podobna kwote nabedziesz dwa opakowania. bardzo
przepraszam za pomylke, ale na recepcie mialam dwa i pomylilo mi sie :))
pzdr Zuza
ps. dodam na wszelki wypadek, zeby ktos nie krzyczal - bez recepty
oczywiscie nie do kupienia :)

10. Data: 2003-07-11 11:39:02

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się że tabletki to i tak połowe mniejszy koszt niż prewzerwatywy
> no i oczywiscie bezpieczniejszy.

Co do kosztów to przy prezerwatywach wychodziło to około 5zł/miesiąc
a czasami 0zł/miesiąc jak nie było możliwości ich zużycia :)
A że bezpieczniejsze są tabletki to oczywiste.
Jeśli jednak jest możliwość antykoncepcji za 3zł/miesiąc oraz takiej samej
antykoncepcji za 30zł/miesiąc to chyba normalne jest że dąży się do
zminimalizowania
wydatków.

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

Pytanie do kardiologa - lek NEBILET 5mg
Leczenie alergi w białymstoku gdzie najlepiej
oko
Re: płód człowieka
Re: płód człowieka