Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne

11. Data: 2003-07-11 11:42:26

Temat: Re: Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne
Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uscislam: bez recepty kosztuje ok. 9zl za opakowanie, ale jest znizka
> oczywiscie i za ta podobna kwote nabedziesz dwa opakowania. bardzo
> przepraszam za pomylke, ale na recepcie mialam dwa i pomylilo mi sie :))

No to by się zgadzało bo kumpla dziewczyna je bierze i oboje zachwalają
że dobre (dla niej) i bardzo tanie :) Koszt dziesięcio krotnie mniejszy niż
przy harmonecie.

> ps. dodam na wszelki wypadek, zeby ktos nie krzyczal - bez recepty
> oczywiscie nie do kupienia :)

Kurde a ja myślałem że u Ruskich na bazarze kupie ;)

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

12. Data: 2003-07-11 11:53:28

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do kosztów to przy prezerwatywach wychodziło to około 5zł/miesiąc
> a czasami 0zł/miesiąc jak nie było możliwości ich zużycia :)

O to widze ze wygurowanych wymagań nie macie skoro 5 zł na prezerwatywy
wydajecie to w prostym rachunku albo kupowaliscie Unimile 2 paczki po 2,5 -
3 zł /op (3szt) wiec kochalicie sie góra 6 razy, albo Durexy po 5,60 zł - 11
zł/op (3szt) wtedy bzykalibyście sie 3 razy na miesiąć.

To po co wam tabletki no chyba tylko zeby sex był bardziej bezpieczny i nie
wpasć. No ale czy przy tak małej liczbie stosunków w miesiącu po co
dziewczyne truć hormonami.

13. Data: 2003-07-11 12:13:39

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
11
> zł/op (3szt) wtedy bzykalibyście sie 3 razy na miesiąć.

Unimil wypuszczał coś takiego jak "zestaw tygodniowy" z 7szt. różnych
prezerwatyw.
Kupowaliśmy to albo standardowo ze 2 paczki na miesiąc więc tak jak piszesz
za dużych
wymagań nie mieliśmy. Durexy są IMHO przereklamowane.

> To po co wam tabletki no chyba tylko zeby sex był bardziej bezpieczny i
nie
> wpasć.

Dla Ciebie bez różnicy jest sex w gumie i bez niego ?
Bo zarówno mi jak i mojej dziewczynie ta guma przeszkadzała do tego stopnia
że
ten sex był po prostu nie udany.

> No ale czy przy tak małej liczbie stosunków w miesiącu po co
> dziewczyne truć hormonami.

Czasami to jest 1-2 razy na miesiąc a czasami jest 10x.
A czy truć... to nie jest przecież trucizna.
Dobrze dobrane tabletki i odpowiednie ich stosowanie nie nazwał bym truciem.
Pozatym chyba lepiej brać tabletki i mieć świety spokój i brak strachu przed
wpadnięciem
niż mieć ryzykowny i lipny sex w gumiakach.

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

14. Data: 2003-07-11 12:58:02

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówisz ze hormony to nie trucizna, to więc sam ich spróbuj są przecież
hormony dla mężczyzn, dlaczego kobieta ma wziąść to bremie na siebie.

A tak pozatym ja nie mowie ze lubie w gumie, bo w gumie to jak lizac lizaka
w papierku, zreszta ja nie uzywam gum, tylko zaszczepiam moja kobiete raz na
3 miesiace i mam spokuj

15. Data: 2003-07-11 13:15:23

Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurde a ja myślałem że u Ruskich na bazarze kupie ;)
> Pozdrawia:
> PhoeniX
ostatnio wlasnie promocje maja ;)))

gdzies na stronie http://www.antykoncepcja.com.pl/ widzialam jakies
zestawienie tabletek (lacznie z cenami, skladem itd) dostepnych u nas, moze
jeszcze to znajdziesz
pzdr Zuza

16. Data: 2003-07-11 14:45:24

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz ze hormony to nie trucizna, to więc sam ich spróbuj są przecież
> hormony dla mężczyzn, dlaczego kobieta ma wziąść to bremie na siebie.

Porównaj sobie dostępność, ceny i skuteczność działania męskich hormonów
antykoncepcyjnych z ich kobiecymi odpowiednikami a dopiero potem pisz takie
rewelacje.

> [...]
lizaka
> w papierku, zreszta ja nie uzywam gum, tylko zaszczepiam moja kobiete raz

I jaki koszt ? Możliwe stosowanie u młodych dziewczyn (17-20lat) ?

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

17. Data: 2003-07-11 14:45:42

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzies na stronie http://www.antykoncepcja.com.pl/ widzialam jakies
> zestawienie tabletek (lacznie z cenami, skladem itd) dostepnych u nas,
moze
> jeszcze to znajdziesz

ok dzieki.

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

18. Data: 2003-07-11 21:28:33

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

koszt 80 pare złotych, zależy od apteki i preparatu, ale starcza to na 3
miesiące wiec miesieczny koszt wynosi około 27-30 zł /ms, ale są i tańsze
(pooć sa po 60-70 zł). Co do młodych kobiet, moja ma 20 lat wiec mozna
zazywać, ale coi ja tu bede pisał, musi skoczyć do ginekologa, on jej
doradzi , on dobierze, on jest expertem.

19. Data: 2003-07-12 07:49:39

Od: "Agnieszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko zaszczepiam moja kobiete raz na
> 3 miesiace i mam spokuj
>
> pozdrawiam
>
> Jak się to, to cudo nazywa?

Agnieszka

20. Data: 2003-07-12 08:01:54

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Agnieszka

Depo Provera. Nie sądzę, że to cudo. Miej na uwadze, że w razie wystąpienia
skutków ubocznych męczysz się z tym 3 miesiące.............

Pozdr. Ewa

Pytanie do kardiologa - lek NEBILET 5mg
Leczenie alergi w białymstoku gdzie najlepiej
oko
Re: płód człowieka
Re: płód człowieka