Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne

21. Data: 2003-07-12 09:34:57

Temat: Re: Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pucus <f...@w...pl> napisał(a):

> O to widze ze wygurowanych wymagań nie macie

"Wygurowany" to od guru?

> No ale czy przy tak małej liczbie stosunków w miesiącu po co
> dziewczyne truć hormonami.

A wiesz, że w ciążę można zajść już od jednego stosunku?

JoP

22. Data: 2003-07-12 11:36:15

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, że w ciążę można zajść już od jednego stosunku?

Sądze że pani/pan ameryke odkrył(a), naprawde gratuluje!!! i dziękuje za
przeszkolenie w tej dziedzinie bo ja jeszcze myślałe że dzieci znajduje się
w kapuście!!!

ps. Mamy 21 w wiec do zapłodnienia kobiety nie potrzeba stosunku!! ;p
jest jeszcze invitro!!!

http://www.gazeta.pl/usenet/

23. Data: 2003-07-12 14:42:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pucus <f...@w...pl> napisał(a):

> Sądze że pani/pan ameryke odkrył(a),
^^^^^^^

Masz jakiś lewy czytnik, który nie pokazuje pola "From:"?

JoP

Pytanie do kardiologa - lek NEBILET 5mg
Leczenie alergi w białymstoku gdzie najlepiej
oko
Re: płód człowieka
Re: płód człowieka